  • Data: 2019-01-02 22:02:00
    Temat: Re: Bać się?
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/2/19 3:27 PM, Irek.N. wrote:

    > No tak, w sofcie który używam jest nawet dedykowany taki mechanizm.
    > Kłopot w tym, że tanie toto nie jest, a w moim przypadku aż tak wiele
    > nie poprawia, więc odpuściłem.

    Nie musisz używać dedykowanego rozwiązania od producenta oprogramowania.
    Subversion bardzo ładnie radzi sobie z plikami binarnymi, ślicznie się
    sprawdziło w wersjonowaniu projektu gdzie miałem grubo ponad 100 GB
    zdjęć i binarnych plików projektowych, więc do dowolnego innego projektu
    też powinno się nadać. Git też chyba umożliwia pracę z plikami
    binarnymi, ale tego nie testowałem.

    Jacek.