  • Data: 2011-12-30 15:55:11
    Temat: Re: Babcia
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tor nabazgrał(a):

    > Eee... tam. Miałem dwa maluchy (swoje) a jezdziłem kilkoma innymi. 1 moj
    > miał silnik600cm (jeszcze włoski) i bez problemu wyciagal 130km/h przy 3
    > osobach w srodku. Drugi już był nowy (spod igły) i tym sie dalo jechac w
    > 3 osoby nawet lekko ponad 140km/h. To było jeszcze na starej 4 do
    > Tarnowa. Znajomy miał egzemplarz co prawie 150km/h wyciagal.

    Na swoim starym kaszlakiem 145-150km/h leciałem (cięzko stwiedzić dokładnie
    bo licznik wyskalowany był do 140 a wskazówka szła już sporo poza 140),
    nowszy już ledwo ciągnął 130 ... żałowałem że pozbyłem się starego ale w
    sumie co nowszy to nowszy .... choć ciągle jeszcze miał starą deskę i wajchę
    do odpalania z boku :) Kolega/sąsiad miał 600cm i była wyrażnie słabsza od
    nowej 650cm a róznica wieku była max 2 lata o ile pamiętam