  • 1. Data: 2012-09-18 13:36:35
    Temat: BUTY Falco Oxegen - czy ktos posiada, jezdzi, ogladal?
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    czesc. jak w temacie.

    mam teraz pumy desmo cos tam i cholernie mnie bola palce po jakims
    czasie. nie sa za male tylko za niskie na koncu w czubku :)

    kupilem krotkie FALCO i sa zajebiste jak dla mnie. dlatego zastanawiam
    sie nad ta firma.

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek

  • 2. Data: 2012-09-19 08:02:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-18 13:36, Atlobek pisze:
> [...]
    > czasie. nie sa za male tylko za niskie na koncu w czubku :)
    >
    > kupilem krotkie FALCO i sa zajebiste jak dla mnie. dlatego zastanawiam

    I co? I co? Opowiadaj!

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-09-19 09:58:59
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > I co? I co? Opowiadaj!
    >
    > --
    > MN

    ale nie za bardzo mam o czym. jak zadaje pytanie to raczej nie zeby
    opowiadac tylko posluchac opinii :)