  • 1. Data: 2018-02-28 13:59:08
    Temat: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: p...@g...com

    http://wyborcza.pl/7,75398,23080964,nowy-bor-na-kurs
    ie-kolizyjnym-doswiadczeni-kierowcy-odchodza.html#Z_
    BoxGWImg

    Pancerne bmw 735 zawiesiło się w Krakowie na gumowym separatorze oddzielającym pas
    dla samochodów od torów tramwajowych. Jak podaje RMF FM, kierowca bmw twierdzi, że
    wjechał na separator przez nieuwagę. Inna wersja: kierowca zdecydował się ominąć
    korek i skorzystać z uprawnień pojazdu uprzywilejowanego.

  • 2. Data: 2018-02-28 14:37:53
    Temat: Re: BOR zniknal niech zyje SOP
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 28 Feb 2018 04:59:08 -0800 (PST), w
    <8...@g...c
    om>,

    Znowu trzeba będzie zmienić nazwę :)

  • 3. Data: 2018-02-28 14:45:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2018 o 14:37, r...@k...pl pisze:

> [...]
    wjechał na separator przez nieuwagę. Inna wersja: kierowca zdecydował się ominąć
    korek i skorzystać z uprawnień pojazdu uprzywilejowanego.

    Tak się zastanawiam. Jeszcze nigdy nie rozjebałem samochodu tak żeby
    trzeba było dalej jechać innym. Pewnie jak większość z was. Pewnie
    większość z was nie zna osobiście nikogo, kto zginął w katastrofie
    lotniczej (ja akurat znam, ale to właśnie w TEJ - właściwie to podobno
    poległ). Czy to jest normalne, że bezpieczniej jeżdzić komunikacją
    miejską lub prywatnym samochodem i latać klasą ekonomiczną niż pod
    ochroną specjalnej formacji do ochrony najważniejszych osób w państwie?

    Tym razem to głupi separator, ale poprzednio po prostu miał szczęście.
    Nic się kurwa nie nauczą - w końcu znów będzie żałoba i wybory...

    Shrek

  • 4. Data: 2018-02-28 17:43:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Feb 2018 14:37:53 +0100, r...@k...pl

    > Znowu trzeba będzie zmienić nazwę :)

    Swoją drogą BOR bardziej mi się podobało.
    Ta Służba zbytnio z komuchami mi się kojarzy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-03-01 10:13:15
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > Tym razem to głupi separator, ale poprzednio po prostu miał szczęście. Nic
    > się kurwa nie nauczą - w końcu znów będzie żałoba i wybory...

    To zwyczajna bezczelnosc i arogancja wladzy. Przeciez nadludzie nie beda sie
    turlac po miescie tak jak inni frajerzy. Oni maja super-prawa. Lamanie praw
    ruchu drogowego (i kazdego innego) w przypadku wladzy jest tak nagminne, ze
    takie wypadki zdarzaja sie stosunkowo czesto.

    Pzdr

  • 6. Data: 2018-03-01 10:19:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 10:13, miumiu pisze:

> [...]
    > ruchu drogowego (i kazdego innego) w przypadku wladzy jest tak nagminne, ze
    > takie wypadki zdarzaja sie stosunkowo czesto.

    Tak było i za poprzedników, ale ci przebijają jakością. Duda na A4 czy
    macierewicz pod Toruniem to nie są już stłuczki jakich rzeczywiście było
    sporo. A jakby im było mało, to pompują statystyki straszydłem co
    musiało dokładnie 7 dni kurować się w szpitalu, żeby sprawę do wypadku
    nakręcić. BTW - będą umarzać, ale warunkowo.

    O naczelnym awiatorze IV RP nawet nie warto wspominać. Choć może warto -
    startujemy w jaieś kategorii rekordów i chcemy stracić dwoch prezydentów
    w ciągu dekady w wypadkach komunikacyjnych?

    Shrek.

  • 7. Data: 2018-03-01 12:23:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak było i za poprzedników, ale ci przebijają jakością. Duda na A4
    >czy macierewicz pod Toruniem to nie są już stłuczki jakich
    >rzeczywiście było sporo.

    Duda owszem, ale myslisz, ze poprzednicy jezdzili wolniej ?
    Tak samo jezdzili, tylko moze mieli mniej pecha.

    Macierewicz ... stluczka jakich wiele, za PO takich nie bylo ?
    Zdziwilbym sie, gdyby nie bylo ... ale faktycznie nie pamietam.

    Cos mi chodzi po glowie, ze dawno temu borowiki nie mialy prawa tak
    sobie uprzywilejowanymi byc i przepisow lamac ... kto odszuka kiedy
    zmieniono ?

    > A jakby im było mało, to pompują statystyki straszydłem co musiało
    > dokładnie 7 dni kurować się w szpitalu, żeby sprawę do wypadku
    > nakręcić.

    Nie musialo. Borowik noge zlamal - to niewatpliwie jest wypadek.

    >BTW - będą umarzać, ale warunkowo.

    Taka konstrucja prawna, jak nie warunkowo, to trzeba by borowika
    oskarzyc.
    A dalej idzie za tym sprawa odszkodowan :-)

    A pomijajac Naczelnego Prokuratura - sprawa dosc dwuznaczna, i trudno
    powiedziec kto tu mial racje, szczegolnie jak paru rzeczy nie dalo sie
    ustalic .. tzn dalo, trzezwi funkcjonariusze mowia, ze jechali na
    syrenach, a paru pijaczkow nie pamieta :-)

    >O naczelnym awiatorze IV RP nawet nie warto wspominać. Choć może
    >warto - startujemy w jaieś kategorii rekordów i chcemy stracić dwoch
    >prezydentów w ciągu dekady w wypadkach komunikacyjnych?

    Eee tam, jeden prezydent i jeden notariusz :-P

    Hm, pamietam jak Tusk z rodzina na narty pojechal wlasnym samochodem.
    A za nim samochod borowikow, albo i dwa.

    Ciekawe z jaka predkoscia jechali :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-03-01 12:37:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak się zastanawiam. Jeszcze nigdy nie rozjebałem samochodu tak żeby
    >trzeba było dalej jechać innym. Pewnie jak większość z was.

    A jednak ... tych 30 tys wypadkow mamy co roku, plus pewnie drugie
    tyle powaznych "stluczek".

    Poza tym standardy inne - ty pojedziesz, a prezydenta nie wypada wiezc
    rozbitym.
    Ty poczekasz na przyjazd policji/lawety, prezydent niemal nie moze.

    No i ... dawno nie byles we Wroclawiu widac.
    Porobili u nas "wiedenskie przystanki", i zawiesic to sie chyba latwo.
    Ja z grubsza wiem gdzie, ale poczekaj na noc/deszcz/snieg w obcym
    miescie :-)

    A pamietasz te amerykanska, co sie w bramie ambasady zawiesila ?

> [...]
    >jeżdzić komunikacją miejską lub prywatnym samochodem i latać klasą
    >ekonomiczną niż pod ochroną specjalnej formacji do ochrony

    No wiesz, jeden samolot to moze byc przypadek. Raz na 1000 lat, ale
    akurat teraz.
    Tylko, ze wojsko zaliczylo juz dwa, i to dosc podobnie.

    >Tym razem to głupi separator, ale poprzednio po prostu miał
    >szczęście. Nic się kurwa nie nauczą - w końcu znów będzie żałoba i
    >wybory...

    Oj tam, na razie nikt nie zginal, straszydlo tylko tydzien odpoczelo
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-03-01 13:14:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 12:23, J.F. pisze:

    > Duda owszem, ale myslisz, ze poprzednicy jezdzili wolniej ?

    Może i nie, ale przypominasz sobie za poprzedników trzy poważne wypadki
    samochodowe?

    > Tak samo jezdzili, tylko moze mieli mniej pecha.

    Pecha to można mieć raz. Jak ktoś ma dużego pech,a to dwa razy. Co mieli
    trzy poważne wypadki a wcześniej się na nich zamachnęli w smoleńsku.
    Przebijają w czasie pokoju chyba wszystkich. I nie mówię tylko o PO, ale
    _chyba_ wszystkich na świecie.

    > Macierewicz ... stluczka jakich wiele, za PO takich nie bylo ?

    Powiedziałby, że średnio jakich wiele. Cud, że bez ofiar.

    > Zdziwilbym sie, gdyby nie bylo ... ale faktycznie nie pamietam.

    Bo wczesniej było mniej więcej tyle samo stłuczek... tylko że to
    rzeczywiście były stłuczki. Spisywali papiery i już.

    Ale chodzi mi o to, że na siłę pompowali wypadek z poszkodowanym vipem.
    Kiedyś żartowałem, że to po to, żeby pokazać straszydłu, że jest zykłą
    pacynką i nikt nawet nie zauważy, że jej nie ma. Już wtedy obstawiałem,
    że to nie do końca tylko żart prezesa;)

    > Taka konstrucja prawna, jak nie warunkowo, to trzeba by borowika oskarzyc.

    Co trzeba? Prokurator zarzuty postawił, umorzył. Koniec sprawy nie ma
    winnych. Na sąsiedniej grupie prawo masz taki przypadek.

    > A dalej idzie za tym sprawa odszkodowan :-)

    A co ich odszkodowania obchodzą? Ze swoich płacą?

    > Hm, pamietam jak Tusk z rodzina na narty pojechal wlasnym samochodem.
    > A za nim samochod borowikow, albo i dwa.

    I jak widać dobrze zrobił:P

    > Ciekawe z jaka predkoscia jechali  :-)

    Pewnie próbował ich zgubić, bo tak bezpieczniej:P

    Shrek

  • 10. Data: 2018-03-01 13:17:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 12:37, J.F. pisze:

    > A jednak ... tych 30 tys wypadkow mamy co roku, plus pewnie drugie tyle
    > powaznych "stluczek".

    No widzisz. A prezydent wyraźnie ma pecha;)

    > No wiesz, jeden samolot to moze byc przypadek. Raz na 1000 lat, ale
    > akurat teraz.

    I akurat wtedy, gdy postanowili lądować bez widoczności oszukując
    wysokościomierz. Nie, masz rację, to bez związku - zwykły pech.

    Shrek