-
21. Data: 2018-07-08 08:05:04
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
>
>>>
>>
>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>
> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>
>
>
Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
-
22. Data: 2018-07-08 11:02:15
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>>
>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>>
>>
>>
>
> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
Gdzieś tych pociotków na etat trzeba wcisnąć.
Pozdrawiam
-
23. Data: 2018-07-08 15:21:14
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
>>
>>>>
>>>
>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>>
>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>>
>>
>>
>
> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
--
animka
-
24. Data: 2018-07-08 15:26:16
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-08 o 11:02, RadoslawF pisze:
> W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
>
>>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
>>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>>>
>>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
>>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>>>
>>>
>>>
>>
>> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
>> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
>> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
>
> Gdzieś tych pociotków na etat trzeba wcisnąć.
>
>
> Pozdrawiam
>
Może jeszcze nie czas na wieszanie na nich psów.. Być może jest to tylko
jakieś chwilowe niedomaganie BOKu.
-
25. Data: 2018-07-08 15:27:08
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
>>
>>>>
>>>
>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>>
>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>>
>>
>>
>
> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w cierpliwość
i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na głośnomówiący i
słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś czasie przemówi do
słuchawki.
--
animka
-
26. Data: 2018-07-08 15:39:16
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-08 o 15:27, Animka pisze:
> W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
>> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
>>>
>>>>>
>>>>
>>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
>>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>>>
>>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
>>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>>>
>>>
>>>
>>
>> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
>> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
>> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
>
> Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
> odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w
> cierpliwość i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na
> głośnomówiący i słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś
> czasie przemówi do słuchawki.
>
>
>
Nie, niestety nigdzie odpowiedzi nie ma. Tak, w poniedziałek planuje
wziąć ich telefonicznie na przetrzymanie;-), tylko się obawiam że i tym
nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?
-
27. Data: 2018-07-08 15:50:45
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-08 o 15:39, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-08 o 15:27, Animka pisze:
>> W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
>>> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
>>>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>>>>
>>>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
>>>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
>>> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
>>> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
>>
>> Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
>> odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w
>> cierpliwość i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na
>> głośnomówiący i słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś
>> czasie przemówi do słuchawki.
>>
>>
>>
>
> Nie, niestety nigdzie odpowiedzi nie ma. Tak, w poniedziałek planuje
> wziąć ich telefonicznie na przetrzymanie;-), tylko się obawiam że i tym
> nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
> reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?
Moim zdaniem to chyba jedna porządna firma. Raczej wszystko taki miły
pan załatwia od ręki. Poproszą Cię o podanie peselu.
--
animka
-
28. Data: 2018-07-09 11:58:45
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-08 o 15:50, Animka pisze:
> W dniu 2018-07-08 o 15:39, Trybun pisze:
>> W dniu 2018-07-08 o 15:27, Animka pisze:
>>> W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
>>>> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na
>>>>>> telefon,
>>>>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>>>>>
>>>>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
>>>>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
>>>> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
>>>> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
>>>
>>> Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
>>> odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w
>>> cierpliwość i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na
>>> głośnomówiący i słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś
>>> czasie przemówi do słuchawki.
>>>
>>>
>>>
>>
>> Nie, niestety nigdzie odpowiedzi nie ma. Tak, w poniedziałek planuje
>> wziąć ich telefonicznie na przetrzymanie;-), tylko się obawiam że i tym
>> nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
>> reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?
>
> Moim zdaniem to chyba jedna porządna firma. Raczej wszystko taki miły
> pan załatwia od ręki. Poproszą Cię o podanie peselu.
>
>
Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
już kilkukrotnie!
-
29. Data: 2018-07-09 12:56:47
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-09 o 11:58, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-08 o 15:50, Animka pisze:
>> W dniu 2018-07-08 o 15:39, Trybun pisze:
>>> W dniu 2018-07-08 o 15:27, Animka pisze:
>>>> W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
>>>>> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na
>>>>>>> telefon,
>>>>>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
>>>>>>
>>>>>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
>>>>>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
>>>>> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
>>>>> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
>>>>
>>>> Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
>>>> odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w
>>>> cierpliwość i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na
>>>> głośnomówiący i słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś
>>>> czasie przemówi do słuchawki.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> Nie, niestety nigdzie odpowiedzi nie ma. Tak, w poniedziałek planuje
>>> wziąć ich telefonicznie na przetrzymanie;-), tylko się obawiam że i tym
>>> nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
>>> reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?
>>
>> Moim zdaniem to chyba jedna porządna firma. Raczej wszystko taki miły
>> pan załatwia od ręki. Poproszą Cię o podanie peselu.
>>
>>
>
> Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
> dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
> już kilkukrotnie!
Mnie się chyba nie wydaje, że kłamiesz.
Nr.tel. do Virgin (taki jest na stronie)
*222
799555222
--
animka
-
30. Data: 2018-07-09 17:59:59
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Grzexs g...@u...pl ...
>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
>> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
>> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać.
>> Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć
>> telefonicznie.
>
> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
Z nienacka?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome