eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 11. Data: 2018-07-07 10:17:58
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-07 o 03:42, 1634Racine pisze:
    > Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?
    >
    > po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp.
    > byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.


    Dzwoniłem, nie doczekałem się głosu konsultanta.. Poza tym do dzwonienia
    w celu załatwiania czegoś dobrze by było mieć zasięg w domu, ja takiego
    nie posiadam.


  • 12. Data: 2018-07-07 15:35:57
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl
    > W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
    >>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o
    >>> coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od
    >>> ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
    >>> poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.
    >> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
    > Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca wakacji
    > aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
    > odpowiedniej karty.


    z virgin jest tak: na poczatku istnienia sieci --> tanczyli nad kazdym
    klientem, przejscia do nich z innych sieci odbywaly sie niejako na pstryk,
    sami wszystko zalatwiali piorunem; kontakt z biurem obslugi bez
    (wiekszego...) problemu, przy telefonach - same freaki, heja heja, luz
    blues, zyczliwosc, pstryk pstryk, nie ma sprawy. Kiedys nie udawalo mi sie
    wklepac kodu doladowania, jakims cudem siec nie przyjmowala, wiec tel. do
    virgin i odpowiedz: pstryknac fotke kuponu doladowania, wyslac im mms i sami
    uruchomia mi konto. Calosc zajela (od rozmowy) moze z 10 minut. Pokazcie mi
    dzisiaj to samo w (np.) orange :)
    A jak teraz jest i (najprawdopodobniej) dlaczego:
    po paru latach dzialania okazalo sie, ze nie jest tak fajnie na rynku sieci,
    ze z samej fajnosci i heja heja, i obnizek cenowych i zachecajacych taryf w
    sumie niewiele moze wynikac, owszem na poczatku ludzie migrowali do virgin,
    zwlaszcza mlodzi, albo od razu tam sie zapisywali - no i co z tego? Inne
    sieci tez zjechaly cenowo. Mieli czekac az pakiet "29 zl i masz wszystko"
    zabierze im do virgin klientow? I tak zaczela sie spirala: virgin to, inni
    za chwile - to samo.
    Po jakims czasie zrobiono bilans finansowy virgin: skora nie warta wyprawy.
    Siec ma osiagniecia ekstremalnie nizsze niz zalozenia startowe: dochod
    etto - jak na siec tego typu - jest kiepski. W sumie nie dziwie
    sie...(takze dlatego, ze w zarzadzie, poziom prezesow --> z zaszlosciami
    typu zdaje sie orlen, lotos, czy inne spolki, szarpanie kasy; nie wiem jakim
    cudem tam weszli, pewnie wlasciciel uznal, ze dobrze wpuscic lokalnych
    ustawionych politycznie do zarzadzania, nie wiem, mozna poczytac, bo
    prawdopodobny upadek virgin/wykupienie virgin, to bedzie ciekawy przypadek
    biznesowy)
    Co dalej: z pewnoscia sa jakies listy intencyjne/umowa miedzy virgin i play,
    ze prawo pierwokupu virgin - ma play. Za niecale dwa lata virgin bedzie
    wystawione na sprzedaz, a kupi zapewne play.
    Oto dlaczego biura virgin tak dzialaja, jak dzialaja - moze juz nie chce
    sie, zapal minal...


  • 13. Data: 2018-07-07 15:48:57
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-07 o 10:15, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
    >>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
    >>> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
    >>> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic,
    >>> poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.
    >>
    >> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
    >>
    >
    > Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
    > wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
    > odpowiedniej karty.

    VM przesyła karty SIM, które pasują. Jak potrzebna mała, to wyłamujesz
    jak duża to nie wyłamujesz, a jak wyłamiesz i włożysz ponownie w to
    puste miejsce to można wsadzić do telefonu. Nie wypadnie. To sa karty
    SIM uniwersalne.

    --
    animka


  • 14. Data: 2018-07-07 17:01:36
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 2018-07-06 o 10:40, Trybun pisze:
    >
    > Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..
    >

    Ano. Czyli klasyczna kwadratura koła i pozostaje wołanie na puszczy przy
    pomocy tradycyjnych środków wyrazu.
    --
    Roman S.


  • 15. Data: 2018-07-07 17:04:10
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 2018-07-06 o 10:44, Trybun pisze:

    > Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten
    > formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich
    > stronie, a tam żadnego formularza nie ma.  Tzn, jest formularz ale bez
    > miejsca na dane adresowe.

    Po zalogowaniu klikasz Usługi, potem Usługi dodatkowe i wtedy pojawia
    się opcja wymiany SIM.

    --
    Roman S.


  • 16. Data: 2018-07-07 18:53:36
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-07 o 17:01, Roman S. pisze:
    > W dniu 2018-07-06 o 10:40, Trybun pisze:
    >>
    >> Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..
    >>
    >
    > Ano. Czyli klasyczna kwadratura koła i pozostaje wołanie na puszczy
    > przy pomocy tradycyjnych środków wyrazu.


    Pozostaje chyba odwiedzić jakiś komis GSM i zlecić przycięcie karty do
    potrzebnego formatu.


  • 17. Data: 2018-07-07 18:55:05
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-07 o 15:35, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl
    >> W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
    >>>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
    >>>> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
    >>>> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać.
    >>>> Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć
    >>>> telefonicznie.
    >>> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
    >> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
    >> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo
    >> brak odpowiedniej karty.
    >
    >
    > z virgin jest tak: na poczatku istnienia sieci --> tanczyli nad kazdym
    > klientem, przejscia do nich z innych sieci odbywaly sie niejako na
    > pstryk, sami wszystko zalatwiali piorunem; kontakt z biurem obslugi
    > bez (wiekszego...) problemu, przy telefonach - same freaki, heja heja,
    > luz blues, zyczliwosc, pstryk pstryk, nie ma sprawy. Kiedys nie
    > udawalo mi sie wklepac kodu doladowania, jakims cudem siec nie
    > przyjmowala, wiec tel. do virgin i odpowiedz: pstryknac fotke kuponu
    > doladowania, wyslac im mms i sami uruchomia mi konto. Calosc zajela
    > (od rozmowy) moze z 10 minut. Pokazcie mi dzisiaj to samo w (np.)
    > orange :)
    > A jak teraz jest i (najprawdopodobniej) dlaczego:
    > po paru latach dzialania okazalo sie, ze nie jest tak fajnie na rynku
    > sieci, ze z samej fajnosci i heja heja, i obnizek cenowych i
    > zachecajacych taryf w sumie niewiele moze wynikac, owszem na poczatku
    > ludzie migrowali do virgin, zwlaszcza mlodzi, albo od razu tam sie
    > zapisywali  - no i co z tego? Inne sieci tez zjechaly cenowo. Mieli
    > czekac az pakiet "29 zl i masz wszystko" zabierze im do virgin
    > klientow?  I tak zaczela sie spirala: virgin to, inni za chwile - to
    > samo.
    > Po jakims czasie zrobiono bilans finansowy virgin: skora nie warta
    > wyprawy. Siec ma osiagniecia ekstremalnie nizsze niz zalozenia
    > startowe: dochod etto  - jak na siec tego typu - jest kiepski. W sumie
    > nie dziwie sie...(takze dlatego, ze w zarzadzie, poziom prezesow --> z
    > zaszlosciami typu zdaje sie orlen, lotos, czy inne spolki, szarpanie
    > kasy; nie wiem jakim cudem tam weszli, pewnie wlasciciel uznal, ze
    > dobrze wpuscic lokalnych ustawionych politycznie do zarzadzania, nie
    > wiem, mozna poczytac, bo prawdopodobny upadek virgin/wykupienie
    > virgin, to bedzie ciekawy przypadek biznesowy)
    > Co dalej: z pewnoscia sa jakies listy intencyjne/umowa miedzy virgin i
    > play, ze prawo pierwokupu virgin  - ma play. Za niecale dwa lata
    > virgin bedzie wystawione na sprzedaz, a kupi zapewne play.
    > Oto dlaczego biura virgin tak dzialaja, jak dzialaja  - moze juz nie
    > chce sie, zapal minal...
    >

    Inaczej chyba tego wytłumaczyć nie można. W moim wypadku jeszcze gorzej
    to wygląda, korzystam z taryfy Freemium i miesięcznie zarabiają na mnie
    praktycznie tylko za paczkę dodatkowych SMSów..


  • 18. Data: 2018-07-07 18:56:30
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-07 o 15:48, Animka pisze:
    >
    >>>
    >>
    >> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
    >> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
    >> odpowiedniej karty.
    >
    > VM przesyła karty SIM, które pasują. Jak potrzebna mała, to wyłamujesz
    > jak duża to nie wyłamujesz, a jak wyłamiesz i włożysz ponownie w to
    > puste miejsce to można wsadzić do telefonu. Nie wypadnie. To sa karty
    > SIM uniwersalne.
    >

    Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
    tak że nie sposób tej karty zamówić.


  • 19. Data: 2018-07-07 19:02:40
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-07 o 17:04, Roman S. pisze:
    > W dniu 2018-07-06 o 10:44, Trybun pisze:
    >
    >> Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten
    >> formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich
    >> stronie, a tam żadnego formularza nie ma.  Tzn, jest formularz ale
    >> bez miejsca na dane adresowe.
    >
    > Po zalogowaniu klikasz Usługi, potem Usługi dodatkowe i wtedy pojawia
    > się opcja wymiany SIM.
    >

    Dzięki! Co prawda w rubrykach adresowych stało "Niezidentyfikowany" ale
    uzupełniłem to na podstronie "Moje dane". Wysłałem zgłoszenie, tym razem
    już wg obowiązującej procedury, zobaczymy czy to przyniesie jakiś odzew.


  • 20. Data: 2018-07-07 19:49:34
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-07 o 18:56, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-07-07 o 15:48, Animka pisze:
    >>
    >>>>
    >>>
    >>> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
    >>> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
    >>> odpowiedniej karty.
    >>
    >> VM przesyła karty SIM, które pasują. Jak potrzebna mała, to wyłamujesz
    >> jak duża to nie wyłamujesz, a jak wyłamiesz i włożysz ponownie w to
    >> puste miejsce to można wsadzić do telefonu. Nie wypadnie. To sa karty
    >> SIM uniwersalne.
    >>
    >
    > Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
    > tak że nie sposób tej karty zamówić.

    Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
    Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.



    --
    animka

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: