-
11. Data: 2018-07-07 10:17:58
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-07 o 03:42, 1634Racine pisze:
> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?
>
> po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp.
> byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.
Dzwoniłem, nie doczekałem się głosu konsultanta.. Poza tym do dzwonienia
w celu załatwiania czegoś dobrze by było mieć zasięg w domu, ja takiego
nie posiadam.
-
12. Data: 2018-07-07 15:35:57
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
Trybun w news:5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl
> W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
>>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o
>>> coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od
>>> ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
>>> poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.
>> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca wakacji
> aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
> odpowiedniej karty.
z virgin jest tak: na poczatku istnienia sieci --> tanczyli nad kazdym
klientem, przejscia do nich z innych sieci odbywaly sie niejako na pstryk,
sami wszystko zalatwiali piorunem; kontakt z biurem obslugi bez
(wiekszego...) problemu, przy telefonach - same freaki, heja heja, luz
blues, zyczliwosc, pstryk pstryk, nie ma sprawy. Kiedys nie udawalo mi sie
wklepac kodu doladowania, jakims cudem siec nie przyjmowala, wiec tel. do
virgin i odpowiedz: pstryknac fotke kuponu doladowania, wyslac im mms i sami
uruchomia mi konto. Calosc zajela (od rozmowy) moze z 10 minut. Pokazcie mi
dzisiaj to samo w (np.) orange :)
A jak teraz jest i (najprawdopodobniej) dlaczego:
po paru latach dzialania okazalo sie, ze nie jest tak fajnie na rynku sieci,
ze z samej fajnosci i heja heja, i obnizek cenowych i zachecajacych taryf w
sumie niewiele moze wynikac, owszem na poczatku ludzie migrowali do virgin,
zwlaszcza mlodzi, albo od razu tam sie zapisywali - no i co z tego? Inne
sieci tez zjechaly cenowo. Mieli czekac az pakiet "29 zl i masz wszystko"
zabierze im do virgin klientow? I tak zaczela sie spirala: virgin to, inni
za chwile - to samo.
Po jakims czasie zrobiono bilans finansowy virgin: skora nie warta wyprawy.
Siec ma osiagniecia ekstremalnie nizsze niz zalozenia startowe: dochod
etto - jak na siec tego typu - jest kiepski. W sumie nie dziwie
sie...(takze dlatego, ze w zarzadzie, poziom prezesow --> z zaszlosciami
typu zdaje sie orlen, lotos, czy inne spolki, szarpanie kasy; nie wiem jakim
cudem tam weszli, pewnie wlasciciel uznal, ze dobrze wpuscic lokalnych
ustawionych politycznie do zarzadzania, nie wiem, mozna poczytac, bo
prawdopodobny upadek virgin/wykupienie virgin, to bedzie ciekawy przypadek
biznesowy)
Co dalej: z pewnoscia sa jakies listy intencyjne/umowa miedzy virgin i play,
ze prawo pierwokupu virgin - ma play. Za niecale dwa lata virgin bedzie
wystawione na sprzedaz, a kupi zapewne play.
Oto dlaczego biura virgin tak dzialaja, jak dzialaja - moze juz nie chce
sie, zapal minal...
-
13. Data: 2018-07-07 15:48:57
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-07 o 10:15, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
>>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
>>> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
>>> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic,
>>> poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.
>>
>> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
>>
>
> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
> odpowiedniej karty.
VM przesyła karty SIM, które pasują. Jak potrzebna mała, to wyłamujesz
jak duża to nie wyłamujesz, a jak wyłamiesz i włożysz ponownie w to
puste miejsce to można wsadzić do telefonu. Nie wypadnie. To sa karty
SIM uniwersalne.
--
animka
-
14. Data: 2018-07-07 17:01:36
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>
W dniu 2018-07-06 o 10:40, Trybun pisze:
>
> Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..
>
Ano. Czyli klasyczna kwadratura koła i pozostaje wołanie na puszczy przy
pomocy tradycyjnych środków wyrazu.
--
Roman S.
-
15. Data: 2018-07-07 17:04:10
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>
W dniu 2018-07-06 o 10:44, Trybun pisze:
> Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten
> formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich
> stronie, a tam żadnego formularza nie ma. Tzn, jest formularz ale bez
> miejsca na dane adresowe.
Po zalogowaniu klikasz Usługi, potem Usługi dodatkowe i wtedy pojawia
się opcja wymiany SIM.
--
Roman S.
-
16. Data: 2018-07-07 18:53:36
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-07 o 17:01, Roman S. pisze:
> W dniu 2018-07-06 o 10:40, Trybun pisze:
>>
>> Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..
>>
>
> Ano. Czyli klasyczna kwadratura koła i pozostaje wołanie na puszczy
> przy pomocy tradycyjnych środków wyrazu.
Pozostaje chyba odwiedzić jakiś komis GSM i zlecić przycięcie karty do
potrzebnego formatu.
-
17. Data: 2018-07-07 18:55:05
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-07 o 15:35, 1634Racine pisze:
> Trybun w news:5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl
>> W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
>>>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
>>>> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
>>>> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać.
>>>> Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć
>>>> telefonicznie.
>>> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
>> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
>> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo
>> brak odpowiedniej karty.
>
>
> z virgin jest tak: na poczatku istnienia sieci --> tanczyli nad kazdym
> klientem, przejscia do nich z innych sieci odbywaly sie niejako na
> pstryk, sami wszystko zalatwiali piorunem; kontakt z biurem obslugi
> bez (wiekszego...) problemu, przy telefonach - same freaki, heja heja,
> luz blues, zyczliwosc, pstryk pstryk, nie ma sprawy. Kiedys nie
> udawalo mi sie wklepac kodu doladowania, jakims cudem siec nie
> przyjmowala, wiec tel. do virgin i odpowiedz: pstryknac fotke kuponu
> doladowania, wyslac im mms i sami uruchomia mi konto. Calosc zajela
> (od rozmowy) moze z 10 minut. Pokazcie mi dzisiaj to samo w (np.)
> orange :)
> A jak teraz jest i (najprawdopodobniej) dlaczego:
> po paru latach dzialania okazalo sie, ze nie jest tak fajnie na rynku
> sieci, ze z samej fajnosci i heja heja, i obnizek cenowych i
> zachecajacych taryf w sumie niewiele moze wynikac, owszem na poczatku
> ludzie migrowali do virgin, zwlaszcza mlodzi, albo od razu tam sie
> zapisywali - no i co z tego? Inne sieci tez zjechaly cenowo. Mieli
> czekac az pakiet "29 zl i masz wszystko" zabierze im do virgin
> klientow? I tak zaczela sie spirala: virgin to, inni za chwile - to
> samo.
> Po jakims czasie zrobiono bilans finansowy virgin: skora nie warta
> wyprawy. Siec ma osiagniecia ekstremalnie nizsze niz zalozenia
> startowe: dochod etto - jak na siec tego typu - jest kiepski. W sumie
> nie dziwie sie...(takze dlatego, ze w zarzadzie, poziom prezesow --> z
> zaszlosciami typu zdaje sie orlen, lotos, czy inne spolki, szarpanie
> kasy; nie wiem jakim cudem tam weszli, pewnie wlasciciel uznal, ze
> dobrze wpuscic lokalnych ustawionych politycznie do zarzadzania, nie
> wiem, mozna poczytac, bo prawdopodobny upadek virgin/wykupienie
> virgin, to bedzie ciekawy przypadek biznesowy)
> Co dalej: z pewnoscia sa jakies listy intencyjne/umowa miedzy virgin i
> play, ze prawo pierwokupu virgin - ma play. Za niecale dwa lata
> virgin bedzie wystawione na sprzedaz, a kupi zapewne play.
> Oto dlaczego biura virgin tak dzialaja, jak dzialaja - moze juz nie
> chce sie, zapal minal...
>
Inaczej chyba tego wytłumaczyć nie można. W moim wypadku jeszcze gorzej
to wygląda, korzystam z taryfy Freemium i miesięcznie zarabiają na mnie
praktycznie tylko za paczkę dodatkowych SMSów..
-
18. Data: 2018-07-07 18:56:30
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-07 o 15:48, Animka pisze:
>
>>>
>>
>> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
>> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
>> odpowiedniej karty.
>
> VM przesyła karty SIM, które pasują. Jak potrzebna mała, to wyłamujesz
> jak duża to nie wyłamujesz, a jak wyłamiesz i włożysz ponownie w to
> puste miejsce to można wsadzić do telefonu. Nie wypadnie. To sa karty
> SIM uniwersalne.
>
Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
tak że nie sposób tej karty zamówić.
-
19. Data: 2018-07-07 19:02:40
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-07 o 17:04, Roman S. pisze:
> W dniu 2018-07-06 o 10:44, Trybun pisze:
>
>> Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten
>> formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich
>> stronie, a tam żadnego formularza nie ma. Tzn, jest formularz ale
>> bez miejsca na dane adresowe.
>
> Po zalogowaniu klikasz Usługi, potem Usługi dodatkowe i wtedy pojawia
> się opcja wymiany SIM.
>
Dzięki! Co prawda w rubrykach adresowych stało "Niezidentyfikowany" ale
uzupełniłem to na podstronie "Moje dane". Wysłałem zgłoszenie, tym razem
już wg obowiązującej procedury, zobaczymy czy to przyniesie jakiś odzew.
-
20. Data: 2018-07-07 19:49:34
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-07 o 18:56, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-07 o 15:48, Animka pisze:
>>
>>>>
>>>
>>> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
>>> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
>>> odpowiedniej karty.
>>
>> VM przesyła karty SIM, które pasują. Jak potrzebna mała, to wyłamujesz
>> jak duża to nie wyłamujesz, a jak wyłamiesz i włożysz ponownie w to
>> puste miejsce to można wsadzić do telefonu. Nie wypadnie. To sa karty
>> SIM uniwersalne.
>>
>
> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
> tak że nie sposób tej karty zamówić.
Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
--
animka