-
31. Data: 2018-07-09 19:14:18
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-09 o 12:56, Animka pisze:
>
>>>
>>
>> Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
>> dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
>> już kilkukrotnie!
>
> Mnie się chyba nie wydaje, że kłamiesz.
>
> Nr.tel. do Virgin (taki jest na stronie)
> *222
> 799555222
>
"Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po otrzymaniu
nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
nie 'kłamiesz".
-
32. Data: 2018-07-09 21:41:03
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-09 o 19:14, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-09 o 12:56, Animka pisze:
>>
>>>>
>>>
>>> Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
>>> dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
>>> już kilkukrotnie!
>>
>> Mnie się chyba nie wydaje, że kłamiesz.
>>
>> Nr.tel. do Virgin (taki jest na stronie)
>> *222
>> 799555222
>>
>
>
> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po otrzymaniu
> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
> nie 'kłamiesz".
No to wszystko w porząsiu.
--
animka
-
33. Data: 2018-07-10 15:40:07
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
>
>>
>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po otrzymaniu
>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
>> nie 'kłamiesz".
>
> No to wszystko w porząsiu.
>
>
No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..
-
34. Data: 2018-07-10 16:22:29
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-10 o 15:40, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
>>
>>>
>>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po otrzymaniu
>>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
>>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
>>> nie 'kłamiesz".
>>
>> No to wszystko w porząsiu.
>>
>>
>
> No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..
W jaki sposób będziesz rejestrował kartę? Może kurier Ci tę kartę
przywiezie i podpiszesz stosowne dokumenty.
--
animka
-
35. Data: 2018-07-10 19:52:02
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-10 o 16:22, Animka pisze:
> W dniu 2018-07-10 o 15:40, Trybun pisze:
>> W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
>>>
>>>>
>>>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po
>>>> otrzymaniu
>>>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
>>>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
>>>> nie 'kłamiesz".
>>>
>>> No to wszystko w porząsiu.
>>>
>>>
>>
>> No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..
>
> W jaki sposób będziesz rejestrował kartę? Może kurier Ci tę kartę
> przywiezie i podpiszesz stosowne dokumenty.
>
>
Ma przyjść pocztą, listem poleconym. Karta jest już zarejestrowana,
potrzebna będzie tylko aktywacja dostarczonego zamiennika. A to można
zrobić telefonicznie, na tym etapie nie powinno być problemów.
-
36. Data: 2018-07-11 18:07:51
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2018-07-10 o 19:52, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-10 o 16:22, Animka pisze:
>> W dniu 2018-07-10 o 15:40, Trybun pisze:
>>> W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
>>>>
>>>>>
>>>>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po
>>>>> otrzymaniu
>>>>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
>>>>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I nic -
>>>>> nie 'kłamiesz".
>>>>
>>>> No to wszystko w porząsiu.
>>>>
>>>>
>>>
>>> No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..
>>
>> W jaki sposób będziesz rejestrował kartę? Może kurier Ci tę kartę
>> przywiezie i podpiszesz stosowne dokumenty.
>>
>>
>
> Ma przyjść pocztą, listem poleconym. Karta jest już zarejestrowana,
> potrzebna będzie tylko aktywacja dostarczonego zamiennika. A to można
> zrobić telefonicznie, na tym etapie nie powinno być problemów.
No to życzę miłych rozmów :-)
--
animka
-
37. Data: 2018-07-12 18:22:59
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-11 o 18:07, Animka pisze:
> W dniu 2018-07-10 o 19:52, Trybun pisze:
>> W dniu 2018-07-10 o 16:22, Animka pisze:
>>> W dniu 2018-07-10 o 15:40, Trybun pisze:
>>>> W dniu 2018-07-09 o 21:41, Animka pisze:
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Witam, zgłoszenie na wysłanie duplikatu zostało przyjęte. Po
>>>>>> otrzymaniu
>>>>>> nowej karty, bardzo prosimy o kontakt w celu jej aktywacji." Taką
>>>>>> odpowiedź dostałem przed chwilą, po, chyba już pięciu dniach.. I
>>>>>> nic -
>>>>>> nie 'kłamiesz".
>>>>>
>>>>> No to wszystko w porząsiu.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> No, zobaczymy. Na razie to tylko odpowiedź na zgłoszenie..
>>>
>>> W jaki sposób będziesz rejestrował kartę? Może kurier Ci tę kartę
>>> przywiezie i podpiszesz stosowne dokumenty.
>>>
>>>
>>
>> Ma przyjść pocztą, listem poleconym. Karta jest już zarejestrowana,
>> potrzebna będzie tylko aktywacja dostarczonego zamiennika. A to można
>> zrobić telefonicznie, na tym etapie nie powinno być problemów.
>
> No to życzę miłych rozmów :-)
>
>
Dziękuje. Wszystko już załatwione. Wczoraj rano listonosz przyniósł
kartę, a sama aktywacja przez nr 222* jest prosta i szybka, bez udziału
konsultanta.
-
38. Data: 2018-07-17 00:06:03
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Jingiel <x...@x...xxx>
W dniu 2018-07-07 o 10:17, Trybun pisze:
> W dniu 2018-07-07 o 03:42, 1634Racine pisze:
>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?
>>
>> po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp.
>> byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.
>
>
> Dzwoniłem, nie doczekałem się głosu konsultanta.. Poza tym do dzwonienia
> w celu załatwiania czegoś dobrze by było mieć zasięg w domu, ja takiego
> nie posiadam.
>
Nie posiadasz zasięgu VM? Ja pierniczę, zasięg trzech sieci,a u ciebie
brak zasięgu. Trzeba sobie tylko umieć ustawić operatora w telefonie z
automatycznego na ręczny.
-
39. Data: 2018-07-18 15:45:01
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-17 o 00:06, Jingiel pisze:
> W dniu 2018-07-07 o 10:17, Trybun pisze:
>> W dniu 2018-07-07 o 03:42, 1634Racine pisze:
>>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?
>>>
>>> po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp.
>>> byla blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa -
>>> dzwonie.
>>
>>
>> Dzwoniłem, nie doczekałem się głosu konsultanta.. Poza tym do
>> dzwonienia w celu załatwiania czegoś dobrze by było mieć zasięg w
>> domu, ja takiego nie posiadam.
>>
>
> Nie posiadasz zasięgu VM? Ja pierniczę, zasięg trzech sieci,a u ciebie
> brak zasięgu. Trzeba sobie tylko umieć ustawić operatora w telefonie z
> automatycznego na ręczny.
Pierwsze musiałbyś nadajnik dać bliżej. Bo ten z którego korzystam na
zewnątrz i tak jest najbliżej.