eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBOK VM)-:Re: BOK VM)-:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: BOK VM)-:
    Date: Mon, 9 Jul 2018 12:56:47 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 54
    Message-ID: <phvfvn$s3u$1@news.icm.edu.pl>
    References: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3e669d$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pho9jq$srk$1@node1.news.atman.pl>
    <5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <phqgls$e5i$1@news.icm.edu.pl>
    <5b40f083$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <phqugl$as8$1@news.icm.edu.pl>
    <5b41a979$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <pht3gn$hg5$1@news.icm.edu.pl>
    <5b4213c6$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <phtbi7$6cu$1@news.icm.edu.pl>
    <5b4331be$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-65-77-98.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1531134775 28798 89.65.77.98 (9 Jul 2018 11:12:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jul 2018 11:12:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <5b4331be$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086340
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-09 o 11:58, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-07-08 o 15:50, Animka pisze:
    >> W dniu 2018-07-08 o 15:39, Trybun pisze:
    >>> W dniu 2018-07-08 o 15:27, Animka pisze:
    >>>> W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
    >>>>> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
    >>>>>>
    >>>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na
    >>>>>>> telefon,
    >>>>>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
    >>>>>>
    >>>>>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
    >>>>>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
    >>>>> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
    >>>>> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
    >>>>
    >>>> Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
    >>>> odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w
    >>>> cierpliwość i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na
    >>>> głośnomówiący i słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś
    >>>> czasie przemówi do słuchawki.
    >>>>
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> Nie, niestety nigdzie odpowiedzi nie ma. Tak, w poniedziałek planuje
    >>> wziąć ich telefonicznie na przetrzymanie;-), tylko się obawiam że i tym
    >>> nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
    >>> reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?
    >>
    >> Moim zdaniem to chyba jedna porządna firma. Raczej wszystko taki miły
    >> pan załatwia od ręki. Poproszą Cię o podanie peselu.
    >>
    >>
    >
    > Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
    > dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
    > już kilkukrotnie!

    Mnie się chyba nie wydaje, że kłamiesz.

    Nr.tel. do Virgin (taki jest na stronie)
    *222
    799555222

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: