  • Data: 2010-12-05 09:44:57
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Adam Płaszczyca* w wiadomości news:c1.01.3NdBQZ$JHz@mike.oldfield.org.pl
    napisał(a):
    > Jakoś u mnie jest odwrotnie.

    A u mnie niestety nie! Zeszłej zimy w RWD kilkunastocentymetrowych koleinach
    (gdzieniegdzie dobre 20cm) wyjazd z miejsca parkingowego był problemem, a
    wjazd na nie był koszmarem bo parking jest minimalnie pod górke i lepiej na
    niego wjeżdżać tyłem. W FWD przebijanie się przez pryzmy śniegu i koleiny
    odbywało się bez problemów, a w obu autach szorowałem podwoziem. Finalnie
    zawsze wyjechałem i wjechałem, ale parkowwanie FWD IMHO jest prostsze, poza
    kompletnie zasypanym parkingiem zgodze się że RWD jest fajniejsze :)
    Przy parkowaniu tyłem koła które pchają auto i skręcają są nie do pokonania,
    FWD działa jak RWD i ma dociążoną oś napędzaną ;)

    > Jak to co? Daję mniej gazu. A w FWD co robisz, kiedy to samo się dzieje?

    Można poszukać przyczepności kawałek obok skręcając kołami :)

    Pozdr