  • 21. Data: 2018-03-01 21:50:17
    Temat: Re: BMW też wali w ch ....
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > To coś z nimi nie tak. 20, nawet 30% więcej ok. Ale ponad 100% to musi
    > być coś zjebane, albo kreatywnie dobrałeś trasę pod jakiś fackup automatu.

    Powód może być jescze inny.
    Dizel nie reaguje mocno na styl jazdy, benzynówka bardzo mocno.

    > Nie podzielam twojego entuzjazmu;)

    Wiesz, co kto lubi. W pewnym wieku już się chce mieć święty spokój :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 22. Data: 2018-03-02 18:14:46
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Zresztą obstawiam, że nawet 750d nie pali 21l.

    Sprawdziłem, 9.0 przy spokojnej jeździe.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 23. Data: 2018-03-02 18:22:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2018 o 21:50, Irek.N. pisze:

    > Powód może być jescze inny.
    > Dizel nie reaguje mocno na styl jazdy, benzynówka bardzo mocno.

    Może być też taki, że porównujesz kierowców a nie silniki. I jak
    zamienisz kierowców, to będzie 18 ON vs 11 Pb.

    Shrek

  • 24. Data: 2018-03-02 18:23:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-03-2018 o 18:14, Irek.N. pisze:

    > Sprawdziłem, 9.0 przy spokojnej jeździe.

    Empirycznie sprawdziłeś, czy przeczytałeś w katalogu?
    Bo jak to drugie, to 21 w dziwnych warunkach jest zupełnie realne. ;-)

  • 25. Data: 2018-03-02 19:35:14
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Empirycznie sprawdziłeś, czy przeczytałeś w katalogu?
    > Bo jak to drugie, to 21 w dziwnych warunkach jest zupełnie realne. ;-)

    Oczywiście że to sprawdzone wskazanie. Katalogi zawsze się mijają z
    rzeczywistością. Przecież pisałem że się w cholerstwie nie mieszczę
    gabarytowo :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 26. Data: 2018-03-02 19:42:19
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Może być też taki, że porównujesz kierowców a nie silniki. I jak
    > zamienisz kierowców, to będzie 18 ON vs 11 Pb.

    Tak, i ktoś jest w stanie w dizlowym napędzie zrobić 10 i 18 w
    zależności od sposobu jazdy. Jasne.
    Obojętne gdzie sięgnę pamięcią i o kim pomyślę, realnie zużycie zmienia
    się o max 20-30%.
    Przykładowo jak X5-ką poruszam się spokojnie, to wychodzi od 9.7 do
    10.4, a jak mam świra i nie mam czasu na nic przez co deptam, to
    wychodzi max 11.3. To są małe różnice i nie mam pomysłu jak zrobić 20,
    zakładając, że nie zafixuję pierwszego biegu na odcięciu ;)
    Gdybyś poruszał się dizlem, wiedział byś jak to działa.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 27. Data: 2018-03-02 19:55:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2018 o 19:42, Irek.N. pisze:

> [...]
    > zakładając, że nie zafixuję pierwszego biegu na odcięciu ;)
    > Gdybyś poruszał się dizlem, wiedział byś jak to działa.

    Poruszałem się i dizlem i benzyną. Nie ma bata, żeby taki sam samochód
    przy takim samym standardowym stylu jazdy palił z zależności od tego czy
    dizel czy benzyna 100% więcej paliwa.

    Shrek

  • 28. Data: 2018-03-05 08:00:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-03-02 o 19:42, Irek.N. pisze:
    > Tak, i ktoś jest w stanie w dizlowym napędzie zrobić 10 i 18 w
    > zależności od sposobu jazdy. Jasne.
    > Obojętne gdzie sięgnę pamięcią i o kim pomyślę, realnie zużycie zmienia
    > się o max 20-30%.

    min 5,47 ? 7,50 max 10,73
    To moje dane. No i z tymi 30% to całkiem blisko, ale +- od średniej :)
    Źródło:
    https://www.spritmonitor.de/en/detail/772410.html?pe
    riod=on&sdate=13.07.2016&edate=05.03.2018

    Wcześniejsze samochody:
    min 6,14 ? 8,03 max 10,97
    min 5,91 ? 7,72 max 10,00

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 29. Data: 2018-03-06 21:56:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > Źródło:
    > https://www.spritmonitor.de/en/detail/772410.html?pe
    riod=on&sdate=13.07.2016&edate=05.03.2018

    Mirek...
    No i masz, brawo. A teraz potrafisz powiedzieć co chciałeś napisać?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 30. Data: 2018-03-06 21:58:58
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Poruszałem się i dizlem i benzyną. Nie ma bata, żeby taki sam samochód
    > przy takim samym standardowym stylu jazdy palił z zależności od tego czy
    > dizel czy benzyna 100% więcej paliwa.

    No widzisz, ja zawsze miałem ciężką nogę. Znaczy nie żebym szalał, ale
    po prostu nie umiem jeździć ekonomicznie. Nie potrafię i już, a chciał
    bym. Dlatego chwalę sobie dizla, bo tam mój sposób jazdy nie zmienia
    wiele. Pewnie też dlatego wychodzą duże różnice w zależności od paliwa.
    Sorki, może ja tylko tak mam, przecież wmawiał na siłę Ci tego nie będę :)

    Miłego.
    Irek.N.