  • 1. Data: 2018-12-23 11:48:14
    Temat: BMW na przystanku II
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Jest i nowy.
    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,bmw-wbilo-si
    e-w-przystanek-brna-cybernetyki,281755.html

    Ciekawe ile ten dostanie mandatu.

    I jak tu nie wierzyć stereotypy - może po prostu większość bmw kończy
    jako przystanek w następnym wcieleniu i idą na skróty, żeby oszczędzić
    kłopotu blacharzowi;)

    Shrek

  • 2. Data: 2018-12-23 13:15:32
    Temat: Re: BMW na przystanku II
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-23 o 11:48, Shrek pisze:
    > Jest i nowy.
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,bmw-wbilo-si
    e-w-przystanek-brna-cybernetyki,281755.html

    > Ciekawe ile ten dostanie mandatu.

    200zł i 2 punkty. Przecież on nie chciał, to tylko taki zbieg okoliczności.

    Gościowi który cofając dostawczakiem potrącił opiekunkę z dzieckiem z
    miejsca zabrali prawko i sprawa do sądu mimo że też nic się nie stało.
    No ale to nie było BMW. BMW robi dostawczaki? Może trzeba takie kupić,
    wtedy unika się większych odpowiedzialności. Zupełnie jak dzidki w BMW
    ze wsi i nie-dzidki w BMW z ochrony rządu czy czegotam..

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-12-23 19:09:28
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Coś z tymi BMW jest na rzeczy. Sam poruszam się takowym, więc powinienem
    bronić... ale nie bardzo jest jak. Dzisiaj w B-B jedno takie zablokowało
    całe skrzyżowanie - stanęło sobie w poprzek i stoi. Trochę klaksonów i
    ruszyło... na 2 razy skręcając w boczną. Później zawracanie z wjazdu w
    jednokierunkową, przez ciągłą (też na 2 razy, bo brakło skrętu
    oczywiście) i jest cacy... w w końcu jedzie gdzie chciał. A inni patrzą
    i oczy przecierają ze zdumienia jakim kretynem mającym wszystkich w
    dupie można być. Normalnie wstyd mi za pajaca.

    Irek.N.

  • 4. Data: 2018-12-23 21:44:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-23 o 19:09, Irek.N. pisze:
> [...]
    > i oczy przecierają ze zdumienia jakim kretynem mającym wszystkich w
    > dupie można być. Normalnie wstyd mi za pajaca.

    http://bielskiedrogi.pl/10013_wideo_zadyma_na_skrzyz
    owaniu_w_czechowicachdziedzicach_22122018.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-12-24 13:48:57
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 23 Dec 2018 19:09:28 +0100, "Irek.N."
    <t...@j...taki.jest.pl> wrote:

    >Coś z tymi BMW jest na rzeczy.

    Dziś. Lajtowy przejazd z przedmieść miasta do centrum. Luz, blues,
    wszyscy grzecznie 50-60 km/h. I nagle ziuuuu.... E34, oczywiście
    kombi. Slalom gigant na Puławskiej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 6. Data: 2018-12-26 17:18:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > i oczy przecierają ze zdumienia jakim kretynem mającym wszystkich w
    > dupie można być. Normalnie wstyd mi za pajaca.

    PS. a tak OT jeśli masz BMW, może podpowiesz
    Powiedzmy że mi odj..ło ;) i chcę kupić używkę BMW (bo nie wiem na co
    zmienić Avensis 2.0 147KM, zwłaszcza że każda Mazda 6 rdzewieje) tak
    rocznik 2011-2012 seria 5 (finanse) ale z silnikiem benzynowym (mało
    robię kilometrów, okolice 12kkm rocznie, a wtedy diesle drenują kieszeń
    bo na 100% coś zdechnie w przeciągu kilku miesięcy). Jaki silnik i jaka
    buda?
    W sumie to aledrogo przy takich kryteriach wyrzuca mi całe 14 sztuk, tak
    jakby benzyna była produkowana na specjalne życzenie, 520i, 528i, 535i.
    3-ka rozumiem że to taki Golf albo Astra gabarytami?
    A może jednak nudną Avensis tylko młodszą.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2018-12-26 22:07:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    latajacego BMW chyba jeszcze nie bylo ;)
    https://nczas.com/2018/12/24/tragiczne-nagranie-wypa
    dku-bmw-polecialo-w-gore-i-nie-trafilo-w-tunel-polic
    ja-ostrzega-wideo/

  • 8. Data: 2018-12-26 23:38:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-26 o 22:07, WS pisze:

    > latajacego BMW chyba jeszcze nie bylo ;)
    > https://nczas.com/2018/12/24/tragiczne-nagranie-wypa
    dku-bmw-polecialo-w-gore-i-nie-trafilo-w-tunel-polic
    ja-ostrzega-wideo/

    Ominął zjazd i zamiast zawracać pod prąd jak Polacy postanowił wskoczyć
    na drogę nad tunelem, na którą miał wjechać.
    ale piękne to....

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2018-12-26 23:54:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, December 26, 2018 at 11:38:56 PM UTC+1, Irokez wrote:

    > ale piękne to....
    no, dobry byl, nawet w powietrzu tuz przed uderzeniem chcial zahamowac ;) ;) ;)

  • 10. Data: 2018-12-27 21:38:20
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > PS. a tak OT jeśli masz BMW, może podpowiesz

    Mogę Ci podpowiedzieć w temacie modelu jaki mam, ale z tego co czytam
    dalej, zupełnie się rozmijamy.

> [...]
    > robię kilometrów, okolice 12kkm rocznie, a wtedy diesle drenują kieszeń
    > bo na 100% coś zdechnie w przeciągu kilku miesięcy). Jaki silnik i jaka

    Dlaczego odj...o? To bardzo dobre samochody, ale...
    - trzeba trafić na dobrą sztukę (nawet nie model),
    - być na tyle młodym, żeby twardość zawieszenia nie przeszkadzała (mnie
    przeszkadzała, ale się już przyzwyczaiłem),
    - liczyć się z tym, że salony nie ogarniają tematów, więc trzeba znać
    warsztaty ogarniające,
    - samochody są raczej zaawansowane technicznie, więc czasami padnie coś
    drobnego, a skutki będą wskazywały na poważną awarię i niekoniecznie
    byle "mietek" to ogarnie,
    - części bywają tanie... i bardzo drogie, zależy o jaki element chodzi,
    z drugiej strony jak używka, to i części mogą być używane, więc bez
    tragedii,
    - trzeba dbać, wtedy będzie się odwdzięczał,
    - nie wolno nazywać wozidła (w przeciwieństwie do przykładowo Volvo,
    które wymaga pieszczotliwych nazw) ;).

> [...]
    > 3-ka rozumiem że to taki Golf albo Astra gabarytami?
    > A może jednak nudną Avensis tylko młodszą.

    Wszystko zależy czego oczekujesz.
    Ja kupiłem, przez prawie rok byłem zadowolony, później przez prawie rok
    zastanawiałem się czy nie sprzedać, teraz znów mi się podoba (po
    ogarnięciu tematów już poza ASO). Jeżeli tylko nie będzie się psuło
    nadmiernie - bardzo fajny samochodzik dla mnie - zostanie na lata.

    Miłego.
    Irek.N.