  • 11. Data: 2012-05-21 13:44:00
    Temat: Re: BMW a imiona.
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 12:42, Marek Dyjor wrote:

    > a ty tak mówisz do swojego? też dobrze najwyżej jak bezie większym
    > popaprańcem to on ci odpali "nie podskakuj ojciec bo ci kosę ożenie"

    Poczucie humoru i dystans do siebie usunięto ci operacyjnie na wycieczce
    do Argentyny, czy to wrodzone?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-05-21 16:50:27
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 21 May 2012 10:57:55 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Masz rację, posiadacze Fiatów dają synom Zbigniew lub Andrzej, a
    >właścicielki Fordów nazywają córki Julia albo Grażyna.

    Julia to raczej właściciele Alfa Romeo :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-05-21 16:51:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 21 May 2012 12:09:49 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >ciekawe od czego to zdrobnienie...

    Od jogurtu. Ojciec poszedł zarejestrować dziecko w urzędzie, miał
    kaca, na kaca sobie Bakusia kupił i jakoś tak wyszło ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2012-05-21 19:32:46
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    jerzu, Mon, 21 May 2012 16:50:27 +0200, pl.misc.samochody:

    A Julita to właściciele Lanczi.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 15. Data: 2012-05-21 19:36:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Poczucie humoru i dystans do siebie usunięto ci operacyjnie na
    > wycieczce do Argentyny, czy to wrodzone?

    sorry zapomniałem dodac ;=) na końciu :)

  • 16. Data: 2012-05-21 20:12:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 18:36, Marek Dyjor wrote:

    > sorry zapomniałem dodac ;=) na końciu :)

    U mnie też szwankuje, poniedziałek..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-05-22 02:12:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-21 11:57, kamil pisze:

    > Masz rację, posiadacze Fiatów dają synom Zbigniew lub Andrzej, a
    > właścicielki Fordów nazywają córki Julia albo Grażyna.

    Kurde, a ja jedzże koreańczykami, a córce dałem na imię Kasia. Coś ze
    mną nie tak? ;)

  • 18. Data: 2012-05-22 11:42:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/05/2012 01:12, anacron wrote:

    > Kurde, a ja jedzże koreańczykami, a córce dałem na imię Kasia. Coś ze
    > mną nie tak? ;)

    k(asia), czyli pasuje do kraju pochodzenia. Jesteś zdrów, jak ryba! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net