-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW X6 winter test
Date: Mon, 1 Feb 2010 10:48:22 -0600
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <hk6oqn$494$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hk6r12$83r$1@news.onet.pl>
<hk6s8j$dkl$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hk6s6b$bja$1@news.onet.pl>
<hk6u1i$el1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265043234 25832 204.248.56.195 (1 Feb 2010 16:53:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 16:53:54 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <hk6u1i$el1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251714
[ ukryj nagłówki ]"lux" <b...@o...de> wrote in message
news:hk6u1i$el1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Mihaj pisze:
>> w osobowych nie stosuje się mechaniki, bo nie ma aż takiej potrzeby, a
>> skoro elektronika i hamulce działają wystarczająco dobrze to po co
>> komplikować i podrażać? Nietypowym rozwiązaniem jest to, co stosuje Honda
>> (np. Ridgeline - dziwny osobowy pickup) - zamiast tylnego mechanizmu
>> różnicowego w przekładni głównej są dwa sprzęgła tarczowe i to one
>> indywidualnie dawkują napęd kołom tylnej osi.
>> W przypadku terenówek stosuje się LSD, czyli mechanizm różnicowy o
>> ograniczonym poślizgu lub zwany też o zwiększonym tarciu wewnętrznym.
>> Spotyka się je szerzej (np. w wielu pickupach) ale to połowiczne
>> rozwiązanie. Znacznie lepsze, ale wymagające myślenia to blokady 100%
>> mechanizmów różnicowych. Przykładem niewielu aut mających we fabrycznym
>> wyposażeniu obu osi są np. Mercedesy G i Jeep Rubicon. Wspomniany L200 ma
>> blokadę tylnej osi w niewielu wersjach.
> =========
> a co siedzi w Hondzie Legend, tam jakiś mechanizm chyba jest?
> poza tym z tego co piszesz to w osobowych autach (audi, bmw, subaru)
> to tylko kwestie hamulcowe, żadnego LSD?
Toyota RAV4 ma LSD. Nawet ma do tego guzik na desce rozdzielczej.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.10 17:56 lux
- 01.02.10 18:01 Brzezi
- 01.02.10 17:58 lux
- 01.02.10 18:49 Maciej Browarczyk
- 01.02.10 23:17 masti
- 02.02.10 09:35 Mihaj
- 02.02.10 10:18 P_ablo
- 02.02.10 11:17 GrzegorzG
- 02.02.10 11:36 Mihaj
- 02.02.10 13:31 Tadeusz
- 02.02.10 14:48 GrzegorzG
- 02.02.10 15:03 Kuba \(aka cita\)
- 02.02.10 15:08 Kuba \(aka cita\)
- 02.02.10 15:28 Tadeusz
- 02.02.10 17:44 GrzegorzG
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=