eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBMW X6 winter testRe: BMW X6 winter test
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW X6 winter test
    Date: Mon, 1 Feb 2010 10:48:22 -0600
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hk6oqn$494$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hk6r12$83r$1@news.onet.pl>
    <hk6s8j$dkl$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hk6s6b$bja$1@news.onet.pl>
    <hk6u1i$el1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265043234 25832 204.248.56.195 (1 Feb 2010 16:53:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 16:53:54 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hk6u1i$el1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251714
    [ ukryj nagłówki ]

    "lux" <b...@o...de> wrote in message
    news:hk6u1i$el1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Mihaj pisze:
    >> w osobowych nie stosuje się mechaniki, bo nie ma aż takiej potrzeby, a
    >> skoro elektronika i hamulce działają wystarczająco dobrze to po co
    >> komplikować i podrażać? Nietypowym rozwiązaniem jest to, co stosuje Honda
    >> (np. Ridgeline - dziwny osobowy pickup) - zamiast tylnego mechanizmu
    >> różnicowego w przekładni głównej są dwa sprzęgła tarczowe i to one
    >> indywidualnie dawkują napęd kołom tylnej osi.
    >> W przypadku terenówek stosuje się LSD, czyli mechanizm różnicowy o
    >> ograniczonym poślizgu lub zwany też o zwiększonym tarciu wewnętrznym.
    >> Spotyka się je szerzej (np. w wielu pickupach) ale to połowiczne
    >> rozwiązanie. Znacznie lepsze, ale wymagające myślenia to blokady 100%
    >> mechanizmów różnicowych. Przykładem niewielu aut mających we fabrycznym
    >> wyposażeniu obu osi są np. Mercedesy G i Jeep Rubicon. Wspomniany L200 ma
    >> blokadę tylnej osi w niewielu wersjach.
    > =========
    > a co siedzi w Hondzie Legend, tam jakiś mechanizm chyba jest?
    > poza tym z tego co piszesz to w osobowych autach (audi, bmw, subaru)
    > to tylko kwestie hamulcowe, żadnego LSD?

    Toyota RAV4 ma LSD. Nawet ma do tego guzik na desce rozdzielczej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: