eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleBMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!???Re: BMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Edi" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: BMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!???
    Date: Mon, 5 Apr 2010 20:32:43 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <hpdag8$u96$1@mx1.internetia.pl>
    References: <hogct7$uhi$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-82-153.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1270492488 31014 87.205.82.153 (5 Apr 2010 18:34:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 18:34:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-EsetScannerBuild: 6880
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:620270
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hogct7$uhi$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    > Po zimie w moim motocyklu, BMW K100 RS '85, zaczelo dziac sie cos
    > niedobrego.
    > O ile na zimnym silniku wszystk jest OK o tyle gdy sie nieco zagrzeje, po
    > wlaczeniu kierunkowskazu (ktory dziala prawidlowo) zaczyna sie krecic
    > przez chwilke (okolo 5s) wentylator chlodnicy (???), nie ma tu znaczenia
    > czy lewy czy prawy kierunek. Podobnie jest gdy wlacze swiatla mijania lub
    > nacisne na klakson, wentylator zaczyna sie przez chwile krecic.
    > Gdy silnik podgrzeje sie bardziej, po wlaczeniu kierunku, wentylator
    > zaczyna sie krecic i nie przestaje dopoki nie wylaczy sie kierunkowskazu.
    >
    > Dodatkowo w liczniku, kontrolka odpowiadajaca za informacje o
    > niebezpiecznej temperaturze plynu chlodzacego, na podgrzanym silniku, po
    > wlaczeniu kierunku zaczela "lypac" (mam tu na mysli pojedynczy blysk).
    > Kontrolka ta, od kiedy kupilem motocykl w ubieglym roku, nigdy sie nie
    > zapalala, ani przy rozruchu (wg mnie dziwne) ani w trakcie pracy.
    >
    > Jak do tej pory sprawdzilem i przesmarowalem zlaczki ktore mieszcza sie
    > pod zbiornikiem, oczyscilem i posmarowalem koncowki przewodow ktore byly
    > przykrecone do ramy/masy mieszczace sie pod zbiornikiem, po srodku,
    > podmienilem przekaznik odpowiadajacy za wlaczanie wentylatora i za
    > kontrolke niebezpiecznego wzrostu temp., podmienilem tez "puszke z
    > elekronika" ktora miesci sie nad akumulatorem (jezeli sie nie myle to jest
    > ignition control unit). Kompletnie nic to nie dalo, poza pogarszajacym sie
    > samopoczuciem.
    >
    > Poza niecodziennym zachowaniem wentylatora cala reszta dziala jak trzeba,
    > odpalanie, przyspieszenie, swiatla, klakson, wszystko OK.
    >
    > Podpowiedzcie co sprawdzic jeszcze we wlasnym zakresie przed wyprawa do
    > powaznego elektryka/elektronika.
    >
    > Czy dysponuje ktos moze czytelnym schematem elektrycznym BMW K100 RS '85 i
    > moglby sie podzielic?
    >
    > Pozdrawiam
    > Edi
    >
    > cerberon @ poczta . onet . pl
    >


    Sprawa zakonczona,
    Mimo ze masa ktora dochodzila do przekaznika od wentylatora wydawala sie OK
    to po powazniejszych ogledzinach okazala sie felerna.
    Dzieki za wszystkie podpowiedzi.

    Edi



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: