  • 1. Data: 2014-03-06 12:06:39
    Temat: BIZNESTANK...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Kiedyś dostałem, dawało to 4gr zniżki na litrze, zniżkę
    na bułki ze Słowacji i kilka innych. Później została tylko zniżka na
    paliwo, teraz z 4gr stopiło mi się to na 1GR, a Pan za mną nie miał
    wcale. Jak się dowiedzieliśmy, zależy to od ilości tankowanego paliwa.
    Tym oto sposobem Orlen może moim skromnym zdaniem włożyć sobie tą kartę
    w dupę. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-03-06 12:12:49
    Temat: Re: BIZNESTANK...
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-03-06 12:06, anacron pisze:
> [...]
    > wcale. Jak się dowiedzieliśmy, zależy to od ilości tankowanego paliwa.
    > Tym oto sposobem Orlen może moim skromnym zdaniem włożyć sobie tą kartę

    Getin Bank Podobnie. Ograniczył o połowę roczna kwotę zwrotu za paliwo.
    Może sobie tą kartę położyć obok tamtej :-)

    Pozdrawiam
    WW

  • 3. Data: 2014-03-06 16:10:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-06 12:12, WW pisze:

    > Getin Bank Podobnie. Ograniczył o połowę roczna kwotę zwrotu za paliwo.
    > Może sobie tą kartę położyć obok tamtej :-)

    Dwie karty w jedną dupę? Równocześnie?

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-03-06 17:07:22
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

[...]

    ja mam 6gr znizki przy lpg i przebiegach miesiecznych ok 3,5-4tys. daje
    chociaz kawe za free a kawe maja super :)

  • 5. Data: 2014-03-06 17:23:19
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 16:10:50 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Dwie karty w jedną dupę? Równocześnie?
    >

    > --
    >
    > MN

    Jak lubisz to możesz jednocześnie.

  • 6. Data: 2014-03-06 19:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Ł k...@g...pl ...

    > ja mam 6gr znizki przy lpg i przebiegach miesiecznych ok 3,5-4tys. daje
    > chociaz kawe za free a kawe maja super :)

    6 gr i kawa?
    Czy 6 gr z czego robi sie darmowa kawa?

  • 7. Data: 2014-03-06 23:15:27
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

> [...]
    > wcale. Jak się dowiedzieliśmy, zależy to od ilości tankowanego paliwa.
    > Tym oto sposobem Orlen może moim skromnym zdaniem włożyć sobie tą kartę

    Mnie kiedyś powiedzieli, że jak mam kilka aut, to wystarczy jedna
    karta. Potem powiedzieli, że jenak musi być kilka kart jak jest kilka
    aut, ale te ileś-tam litrów będzie się kumulowalo. Na końcu wyszło,
    że chuja - żadnych zniżek, bo to każde auto indywidualnie musi spalić
    500l miesięcznie. Od tego czasu przestałem tankować na orlenie,
    bo to złodziejska firma. A było to na samym początku akcji z
    biznes-srankiem. A jakbyście wiedzieli za ile Orlen kupuje parówy
    od Sokołowa i ile tam jest procent mięsa, to byście sobie od razu
    zaczęli szukać miejsce na cmentarzu.

  • 8. Data: 2014-03-06 23:28:07
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Mar 2014 23:15:27 +0100, megrimsES napisał(a):

    > A jakbyście wiedzieli za ile Orlen kupuje parówy
    > od Sokołowa i ile tam jest procent mięsa, to byście sobie od razu
    > zaczęli szukać miejsce na cmentarzu.

    Sugerujesz, że w tych parówach jest mięso? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2014-03-06 23:40:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-06, megrimsES <m...@i...pl> wrote:

    > A jakbyście wiedzieli za ile Orlen kupuje parówy
    > od Sokołowa i ile tam jest procent mięsa, to byście sobie od razu
    > zaczęli szukać miejsce na cmentarzu.

    Bo z tych parowek to pewnie maja drugie tyle zysku co z paliwa. Zawsze
    zastanawialem sie jak mozna jesc to gowno i to jeszcze z kawa... O 7 rano...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-03-07 01:46:37
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A jakbyście wiedzieli za ile Orlen kupuje parówy
    > od Sokołowa i ile tam jest procent mięsa, to byście sobie od razu
    > zaczęli szukać miejsce na cmentarzu.
    Po co mam szukać - po zejściu to jakby już nie mój problem będzie...
    :)
    WOJO