  • 1. Data: 2009-11-14 13:52:58
    Temat: BBC
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/71855,stude
    nci-politechniki-wroclawskiej-zrobili-zegar-z,id,t.h
    tml
    http://bbc.pwr.wroc.pl/index.php?adr=start

    Maja chlopaki .. za duze stypendia i za malo studentek na roku :-)

    J.

  • 2. Data: 2009-11-14 15:47:18
    Temat: Re: BBC
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    tml
    > http://bbc.pwr.wroc.pl/index.php?adr=start
    >
    > Maja chlopaki .. za duze stypendia i za malo studentek na roku :-)

    Hmm... Przede wszystkim mają fantazję.
    Toż to ludzie od słynnego, corocznego projektu P.I.W.O. (Potężny
    Indeksowany Wyświetlacz Okienny). Że też ludzie z krakowskiej AGH na
    juwenalia się nie wezmą za coś takiego... ;)

  • 3. Data: 2009-11-14 15:57:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

> [...]
    tml
    > http://bbc.pwr.wroc.pl/index.php?adr=start
    >
    > Maja chlopaki .. za duze stypendia i za malo studentek na roku :-)

    Może wszyscy oni umówili się z nią na dziewiątą?

    Jarek

    --
    Jak ten czas powoli leci
    Pierwsza druga, w pół do trzeciej

  • 4. Data: 2009-11-14 17:34:50
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-14 16:47:18 +0100, Atlantis <m...@w...pl> said:

> [...]

    Maja

    > Hmm... Przede wszystkim mają fantazję.
    > Toż to ludzie od słynnego, corocznego projektu P.I.W.O.

    W porównaniu do p.i.w.o, to nieco rozwój chyba w odwrotną stronę? ;)
    A poza tym skoro już zrobili binarnie, to mogli przynajmniej w formacie
    daty swtach-time, było by jeszcze bardziej czytelnie dla wszystkich ...
    ;)

    --
    DJ

  • 5. Data: 2009-11-14 18:12:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Nov 2009 18:34:50 +0100, DJ wrote:
    >W porównaniu do p.i.w.o, to nieco rozwój chyba w odwrotną stronę? ;)

    Ekipa piwo chyba juz przestala studiowac.

    >A poza tym skoro już zrobili binarnie, to mogli przynajmniej w formacie
    >daty swtach-time, było by jeszcze bardziej czytelnie dla wszystkich ...
    >;)

    Nie chce mi sie tam jechac, ale byc moze za malo okien w budynku :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-11-14 18:57:11
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Ekipa piwo chyba juz przestala studiowac.

    A przypadkiem to to samo koło naukowe nie było zaangażowane w P.I.W.O.?

    > Nie chce mi sie tam jechac, ale byc moze za malo okien w budynku :-)

    Poza tym to nie chodziło o to, żeby było czytelne dla wszystkich. ;)
    Zapewne po części celem było to, żeby zegar był nieczytelny dla
    stereotypowego humanisty. ;)

  • 7. Data: 2009-11-14 19:23:04
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-14 19:12:10 +0100, J.F. <j...@p...onet.pl> said:

    > Ekipa piwo chyba juz przestala studiowac.

    hehe, czyli nowy narybek próbuje swych sił... ale powinni zacząć tym na
    czym poprzednicy stanęli.

    > Nie chce mi sie tam jechac, ale byc moze za malo okien w budynku :-)

    Do swatch time trzeba nawet mniej okien ;) bo tylko 10...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Swatch_Internet_Time
    Nawet by nieco pasowała nazwa... "ser szwajcarski" ;)

    --
    DJ

  • 8. Data: 2009-11-14 19:24:00
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-14 19:57:11 +0100, Atlantis <m...@w...pl> said:

    > Poza tym to nie chodziło o to, żeby było czytelne dla wszystkich. ;)
    > Zapewne po części celem było to, żeby zegar był nieczytelny dla
    > stereotypowego humanisty. ;)

    Tak więc wspomniałem, że jako SIT byłby bardziej (nie)czytelny. ;)

    --
    DJ

  • 9. Data: 2009-11-14 21:32:24
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    DJ pisze:

    > hehe, czyli nowy narybek próbuje swych sił... ale powinni zacząć tym na
    > czym poprzednicy stanęli.

    P.I.W.O. od trzech lat było odpalane na Juwenalia. Zresztą taka była już
    specyfika tego projektu - miał być tymczasowy. Gdyby tak wyjechali tym w
    środku semestru pewnie opór byłby spory ze strony studentów, którzy nie
    chcieliby kabli walających się po pokojach i korytarzach oraz gaszenia
    światła, migających kolorowych żarówek itp. ;)

    BBC wygląda naprawdę elegancko i nawet nie rzuca się w oczy. Pomysł
    mieli genialny.

  • 10. Data: 2009-11-14 22:03:59
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-14 22:32:24 +0100, Atlantis <m...@w...pl> said:

    > BBC wygląda naprawdę elegancko i nawet nie rzuca się w oczy. Pomysł
    > mieli genialny.

    Ja w nim nic genialnego nie widzę...

    --
    DJ