eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAwaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze › Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba,Sony najlepsze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba,Sony najlepsze
    Date: Tue, 24 Nov 2009 21:28:53 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 34
    Message-ID: <2...@g...one.pl>
    References: <he1lok$2bi$1@news.dialog.net.pl> <he3dgc$irt$1@inews.gazeta.pl>
    <bwt3tdxmhwi1$.1arpo86jvjv8k.dlg@40tude.net>
    <2...@g...one.pl> <s...@N...zzz>
    NNTP-Posting-Host: sokol.gliwicki.necik.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1259093991 10155 85.14.98.13 (24 Nov 2009 20:19:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Nov 2009 20:19:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <s...@N...zzz>
    X-JassyNews-Posting-Host: 10.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1164089
    [ ukryj nagłówki ]

    Zbylut pisze:
    > Chciałbym zobaczyć metodykę tych wskaźników. Ponadto laptopy danego
    > producenta z różnych "półek" mogą mieć różny wpływ: np jeden sprzedaje
    > 80% produktów w najtańszym przedziale i ma tu wysoką awaryjność, ale
    > z kolei pozostałe 20% jest w czołówce bezawaryjności.

    Ale jakie to ma znaczenie?

    Oczywiście, można sobie rozbijać to dalej na podgrupy wedle
    realnego producenta sprzętu (czasem różne serie mogą być od
    różnych dostawców), brzydko nazywającego się "targetu" (serie
    biznesowe mogą być bardziej niezawodne od domowych) i tak da-
    lej.

    Ale *marka* producenta jest definiowana przez *średnią* awa-
    ryjności jego komputerów. Szef firmy, którego domowy Acer
    rozleciał się w miesiąc po gwarancji może nigdy nie kupić
    super-wypaśnego i być może bardzo niezawodnego Acera przezna-
    czonego dla biznesu. Z kolei zadowolony użytkownik firmowego
    notebooka HP po porażce z tanim modelem domowym również być
    może przeklnie firmę i w biurze również namówi szefostwo do
    zmiany dostawcy w przyszłości.

    *Wszystkie* modele danego producenta mają być podobne jakoś-
    ci. Cena ma rozróżniać wyposażenie i funkcje specjalne, a nie
    kwestię czy ma być traktowany jak jajko i ma 10% zwrotów, czy
    też wytrzyma codzienne noszenie w torbie i w pudełku dostaje
    się zawsze sprawny komputer.

    --
    |"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """""""|
    | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ |
    | | Politechnika Śląska |
    \................... Microsoft MVP ......................../

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: