  • Data: 2009-12-09 12:31:23
    Temat: Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No cóż, postanowiłem więc wypróbować HP nc6320 z matrycą 15'' 1400×1050.

    Cena jednak niższa niż T60, zresztą T60 z przekątną 15'' (nie wide!) nie można
    trafić.

    Alternatywą mógłby być R51 z SXGA+ FlexWiev i Core Duo.

    Design Ajbiemki z touch-padem, łech-touch-ką i czterema przyciskami to miodzik :-)

    Ale IBM/Lenovo nie ma gniazda szeregowego, na którym mi zależy gdyby były kłopoty z
    przejściówką, no i nc6320 ma w standardzie
    czytnik kart pamięci, idealne np. dla zrzucania zdjęć.

    Zobaczymy, to nie samochód ;-))
    JaC

    -----

    sprawa.