  • Data: 2017-12-28 09:34:01
    Temat: Re: Awaryjne zasilanie w domku jednorodzinnym.
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/12/2017 08:10, Cezar wrote:

    > To moze przelicz jeszcze raz...  Jak dam 2 aku po 60Ah kazdy to bede
    > mial 1.4kWh. Przyjmujac najgorszą sprawność przetwornicy na poziomie 80%
    > to mi da ponad 1kWh enegrii do wykorzystania. przy przy srednim poborze
    > ok 200W powinno wystarczyc na ok 5h...
    > Coś źle licze?
    >
    > c.

    BTW, czasami oglądam filmiki tego gościa z nudów.
    https://www.youtube.com/channel/UC0pBauLp63yzf6sVdEO
    IUbA

    w skrócie - zrobił sobie powerwall z odzyskanych ogniw 18650. Obecnie ma
    48kWh i nie wygląda to na baterię zajmującą

    Na tym filmiku sprzed kilku miesiecy pokazuje całą instalację 40kWh

    https://www.youtube.com/watch?v=Md4l9bFDOtc