  • Data: 2017-12-28 10:34:54
    Temat: Re: Awaryjne zasilanie w domku jednorodzinnym.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 08:10:29 +0000, Cezar napisał(a):
    > To moze przelicz jeszcze raz... Jak dam 2 aku po 60Ah kazdy to bede
    > mial 1.4kWh. Przyjmujac najgorszą sprawność przetwornicy na poziomie 80%
    > to mi da ponad 1kWh enegrii do wykorzystania. przy przy srednim poborze
    > ok 200W powinno wystarczyc na ok 5h...
    > Coś źle licze?

    Dobrze liczysz, tylko ma starczyc na 5h czy na 3 dni ?
    Na 5h akumulatory, na 3 dni generator.

    Byc moze warto przewidziec 8h, zeby generator wylaczyc ok 22, i
    lodowka o 7 rano byla zimna ...

    Jesli to jest czessciej, to akumulatory dobrze byloby trakcyjne, bo
    samochodowe nie lubia glebokich wyladowan,
    chyba ze faktycznie masz dostep do starych laptopow ...

    J.