-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Awaria turbo diesla
Date: Fri, 18 Nov 2011 15:00:51 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 20
Message-ID: <ja5oek$22ol$1@news2.ipartners.pl>
References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
<4ec55917$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
<ja3m7c$col$1@usenet.news.interia.pl>
<4ec5783d$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja41nb$ggh$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja4vqj$hil$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja5296$u9r$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1321624852 68373 157.25.157.219 (18 Nov 2011 14:00:52
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 18 Nov 2011 14:00:52 GMT
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.24) Gecko/20111103
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.16
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414393
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-18 09:01, Krzysiek Kielczewski pisze:
> On 2011-11-18, PM<x...@w...pl> wrote:
>
>> no co ty???
>> gdyby miec gaśnicę sniegową (dużo CO2)
>> to dajesz to w dolot i spalanie nie zachodzi - silnik staje sam z siebie.
>> przynajmniej tak to widzę teoretycznie.
>
> Spalanie nie zachodzi, ale te swoje 5-7 tysięcy obrotów silnik ma. Jak
> się nie przestanie kręcić zanim się skończy CO2 to sam odpali z
> powrotem.
Chyba że to proszkowe świństwo dokumentnie zaklei filtr powierza.
No i filtr musi wtedy jeszcze wytrzymać mechanicznie - podciśnienie...
Chętnie bym zobaczył w praktyce czym to się skończy :)
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.11 15:38 Myjk
- 18.11.11 16:00 Karolek
- 18.11.11 16:03 Karolek
- 18.11.11 18:48 Michał sirapacz Gut
- 18.11.11 19:21 nazgul
- 18.11.11 20:40 Karolek
- 18.11.11 21:59 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 22:08 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:09 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:13 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:08 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 22:14 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:17 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:20 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:24 Zygmunt M. Zarzecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746