eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria turbo diesla › Re: Awaria turbo diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria turbo diesla
    Date: Fri, 18 Nov 2011 13:43:24 +0100
    Organization: private
    Lines: 43
    Message-ID: <ja5jt9$o9g$1@node2.news.atman.pl>
    References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl> <ja39bi$b4g$1@news.mm.pl>
    <ja3f6h$vg8$1@usenet.news.interia.pl> <ja3ppe$gjj$1@news.mm.pl>
    <ja3ur2$r52$2@usenet.news.interia.pl> <ja421o$9if$1@inews.gazeta.pl>
    <ja42mf$bui$1@inews.gazeta.pl> <ja4653$kav$1@inews.gazeta.pl>
    <ja499d$qgo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mx.voxnet.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1321620201 24880 77.79.234.185 (18 Nov 2011 12:43:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2011 12:43:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414368
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ja499d$qgo$1@inews.gazeta.pl...
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > news:ja4653$kav$1@inews.gazeta.pl...
    >> Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >> news:ja42mf$bui$1@inews.gazeta.pl...
    >>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >>> news:ja421o$9if$1@inews.gazeta.pl...
    >>>> Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    >>>> <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    >>>> wiadomości news:ja3ur2$r52$2@usenet.news.interia.pl...
    >>>>>>> Niby czym?
    >>>>>>> Piszemy o sytuacji awaryjnej, nie warsztatowej.
    >>>>>> Jakas szmata... chociazby ta co masz na sobie ;>
    >>>>> Wessana zostanie i zmielona.
    >>>> Zatrzyma się na filtrze powietrza.
    >>> wlot filtra powietrza zazwyczaj jest dosc trudno dostepny...
    >> To jakie inne miejsce dolotu można szybko zatkać szmatą?
    >
    > żadne trzeba ściągnąć jakąs rurę ale to wszystko zależy od konkretnego
    > silnika w moim aucie mam klapę gaszącą przed kolektorem dolotowym więc
    > wystarczy ze pociągnę za siłownik ręka zeby ją zamknąc jeśli sama nie
    > zadział jak wyłączę zapłon.

    dokladnie tak.

    inną opcją - zamiast zatykania - moze byc zerwanie rury dolotowej od turbo
    do kolektora. oczywiscie tutaj mozna dostac olejem i tak dalej. w moim aucie
    np taka rura jest plastikowa, ma też elementy gumowe, więc przy zachowaniu
    zimnej krwi może by się udało.
    Zatykania dolotu bym nie próbował z obawy przed wciągnięciem czegoś do
    > turbiny (a zatkanie przed filtrem w tak krókim czasie i ekstremalnych
    > warunkach graniczy z niemożliwością. Ale jak pisałem ile silników tyle
    > możliwości ja nawet przewód od smarowania turbo byłbym w stanie odkręcić
    > bo mam go w dość dostępnym miejscu przy filtrze oleju i podstawowe klucze
    > wożę zawsze ze sobą.

    akurat:) prz takich obrotach... nie wsadzil bys tam lba pod spod;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: