-
Data: 2011-11-18 13:43:24
Temat: Re: Awaria turbo diesla
Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ja499d$qgo$1@inews.gazeta.pl...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:ja4653$kav$1@inews.gazeta.pl...
>> Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:ja42mf$bui$1@inews.gazeta.pl...
>>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>>> news:ja421o$9if$1@inews.gazeta.pl...
>>>> Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
>>>> <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
>>>> wiadomości news:ja3ur2$r52$2@usenet.news.interia.pl...
>>>>>>> Niby czym?
>>>>>>> Piszemy o sytuacji awaryjnej, nie warsztatowej.
>>>>>> Jakas szmata... chociazby ta co masz na sobie ;>
>>>>> Wessana zostanie i zmielona.
>>>> Zatrzyma się na filtrze powietrza.
>>> wlot filtra powietrza zazwyczaj jest dosc trudno dostepny...
>> To jakie inne miejsce dolotu można szybko zatkać szmatą?
>
> żadne trzeba ściągnąć jakąs rurę ale to wszystko zależy od konkretnego
> silnika w moim aucie mam klapę gaszącą przed kolektorem dolotowym więc
> wystarczy ze pociągnę za siłownik ręka zeby ją zamknąc jeśli sama nie
> zadział jak wyłączę zapłon.
dokladnie tak.
inną opcją - zamiast zatykania - moze byc zerwanie rury dolotowej od turbo
do kolektora. oczywiscie tutaj mozna dostac olejem i tak dalej. w moim aucie
np taka rura jest plastikowa, ma też elementy gumowe, więc przy zachowaniu
zimnej krwi może by się udało.
Zatykania dolotu bym nie próbował z obawy przed wciągnięciem czegoś do
> turbiny (a zatkanie przed filtrem w tak krókim czasie i ekstremalnych
> warunkach graniczy z niemożliwością. Ale jak pisałem ile silników tyle
> możliwości ja nawet przewód od smarowania turbo byłbym w stanie odkręcić
> bo mam go w dość dostępnym miejscu przy filtrze oleju i podstawowe klucze
> wożę zawsze ze sobą.
akurat:) prz takich obrotach... nie wsadzil bys tam lba pod spod;)
--
Pozdrawiam, Bartek
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.11 13:46 Michał sirapacz Gut
- 18.11.11 13:58 Bartek
- 18.11.11 14:06 K
- 18.11.11 14:10 Michał Baszyński
- 18.11.11 14:28 wchpikus
- 18.11.11 14:42 AZ
- 18.11.11 15:00 Jakub Witkowski
- 18.11.11 15:38 Myjk
- 18.11.11 16:00 Karolek
- 18.11.11 16:03 Karolek
- 18.11.11 18:48 Michał sirapacz Gut
- 18.11.11 19:21 nazgul
- 18.11.11 20:40 Karolek
- 18.11.11 21:59 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 22:08 Zygmunt M. Zarzecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S