eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria turbo diesla › Re: Awaria turbo diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
    .POSTED!not-for-mail
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria turbo diesla
    Date: Fri, 18 Nov 2011 13:23:12 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 26
    Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
    References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ec55917$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
    <ja3m7c$col$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ec5783d$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja41nb$ggh$1@news.icpnet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja4vqj$hil$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja5296$u9r$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja541e$4rp$2@node2.news.atman.pl> <ja58hf$9jr$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja5h9j$5jl$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-133-230.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1321619136 28723 89.75.133.230 (18 Nov 2011 12:25:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2011 12:25:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414366
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-11-18, PM <x...@w...pl> wrote:

    >>>> a jednak silnik
    >>>> zgaszony na kilku tysiacach obrotow jeszcze pare sekund sie kreci.
    >>>
    >>> ha ha ha
    >>> chyba elektryczny
    >>
    >> Spalinowy niczym nie hamowany również.
    >>
    > mam nadzieję że "pare" sekund to nie są dla Ciebie 2s.
    > oczekuję wyliczeń - ja już tu parę rzeczy policzyłem wiec Twoja kolej.

    Przecież wiesz, że nie jestem w stanie tego dokładnie wyliczyć, nie mam
    skąd wziąć danych: energii (kręcącego się silnika), strat na sprężaniu,
    oporów wewnętrznych.

    > przypominam, że diesel w rozważanym przypadku jest hamowany bo musi sprężać
    > powietrze, a CO2 z gaśnicy starcza na ~10s

    Jeden błąd popełniłeś: kluczowe jest jak szybko gaśnica będzie się
    opróżniać. Jeśli za wolno: silnik będzie zasysać również powietrze.
    Jeśli za szybko (szybciej niż w 10s): część CO2 poleci w atmosferę.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: