  • Data: 2017-11-14 18:00:44
    Temat: Re: Awaria rozrusznika?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Ja bym dał mu się przejechać i zobaczył co znika:)

    Obserwujemy. Dymienie się uspokoiło. Płyn chłodniczy nie schodzi.
    Auto odpala od strzału. Olej wymienony.

    > Może to zbieg okoliczności a wodę łapałeś od jakiegoś już czasu? Z
    > silnika to tak trochę nie bardzo ma jak ta woda się dostać... no i
    > właśnie...woda czy płyn chłodzący?

    Wyglada na to ze jednak woda. Czy od jakiegos czasu to trudno powiedziec,
    moze... Wody było tez sporo na dole miski olejowej. Zagadka.
    W tym aucie płyn chłodniczy nigdy nie schodził ani milimetr w
    zbiorniczku.
    Dośc powiedziec ze przez 250kkm nigdy nie uzupełniałem płynu bo zawsze
    bło na górnej kresce.

    Ogólnie dobra informacja :)))

    Z innej beczki - poniewaz powodem była ta woda to rozrusznik na pewno był
    ok. Ale w pierwszej kolejnosci został wymontowany i zabrany do
    sprawdzenia: diagnoza - nie chodzi, regeneracja - koszt 190zł... Ciekawe
    jak gosć zareaguje jak tam wjade :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?