  • Data: 2017-11-14 18:56:29
    Temat: Re: Awaria rozrusznika?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyglada na to ze jednak woda. Czy od jakiegos czasu to trudno powiedziec,
    > moze... Wody było tez sporo na dole miski olejowej. Zagadka.
    A to jeszcze lepiej... woda w oleju zwyczajnie by dość szybko parowała
    od jazdy. Jeszcze mógłbym uwierzyć w skraplanie jakbyś jeździł po
    kilometr i pauza w zimie....
    > W tym aucie płyn chłodniczy nigdy nie schodził ani milimetr w
    > zbiorniczku.
    > Dośc powiedziec ze przez 250kkm nigdy nie uzupełniałem płynu bo zawsze
    > bło na górnej kresce.

    No nie ma jucha - musiała się skądś dostać. Przez dolot może... nie
    przejeźdżałeś może ostatnio przez jakieś olbrzymie kałuże? ale takie
    głębokie na fest?
    Wymyślam - może łapałeś przez dolot wodę w deszczu lub kałuży i
    przeciekało przez filtr powietrza i spływało do cylindrów? potem przez
    pierścienie przekapało do michy. Troche zwariowana teoria ale jedyna
    uzasadniająca obecność we wszystkich trzech miejscach...
    > Ogólnie dobra informacja :)))

    lepsza niż pęknięta głowica ale bardzo enigmatyczna

    > Z innej beczki - poniewaz powodem była ta woda to rozrusznik na pewno był
    > ok. Ale w pierwszej kolejnosci został wymontowany i zabrany do
    > sprawdzenia: diagnoza - nie chodzi, regeneracja - koszt 190zł... Ciekawe
    > jak gosć zareaguje jak tam wjade :))))

    powie odwrotnie niż informatycy: "u mnie nie działa" :)