  • 1. Data: 2002-06-09 16:01:19
    Temat: Awaria neostrady
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    Kartka z pamietnika ;] :

    Niedziela, 15:13
    Wlaczam kompa, probuje sie zalogowac do neostrady i nic.

    Niedziela, 15:30
    2 restarty kompa, restart modemu, odnawianie ip itp itd, nic nie
    pomaga

    Niedziela, 15:35
    Dzwonie pod 0800102102 - "awaria bedzie naprawiona za 10-15 minut".

    Niedziela, 15:50
    Ciagle nic - dzwonie jeszcze raz - nikt nie odbiera.

    Niedziela, 15:55
    Znowu nikt nie odbiera - czyzby Ci z infolinii poszli do domu
    wczesniej ?

    Niedziela, 16:00
    Dzwonie do biura numerow - pani mowi zebym zglosil awarie pod
    0202122...
    Jeszcze raz dzwonie, pan mowi zebym zglosil awarie neo pod 9696

    Niedziela, 16:10
    Pani pod 9696 mowi ze ona o neostradzie to nic nie wie - zebym
    zadzwonil pod inflolinie (ktora juz nie dziala).

    Niedziela, 16:15
    Dzwonie do TP Internet - tam podobno jest awaria - odbiera ochroniarz
    i mowi ze dzis nieczynne.

    Niedziela, 17:20
    Neostrada wreszcie dziala (awaria ok 2,5 h)

    Niedziela, 17:30
    Na stronie neostrady nie ma slowa o awarii (nie mowiac juz o jakim
    przepraszamy)

    ZA TO WLASNIE KOCHAM TPSA

    pzdr

    M.Juda

    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 2. Data: 2002-06-09 16:29:04
    Temat: Re: Awaria neostrady
    Od: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Sun, 9 Jun 2002, Michal Juda wrote:

    > Niedziela, 17:30
    > Na stronie neostrady nie ma slowa o awarii (nie mowiac juz o jakim
    > przepraszamy)
    >
    > ZA TO WLASNIE KOCHAM TPSA

    dziwne, na pl.internet.komunikaty jest komunikat.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }
    { ,,Unia broni, Unia radzi, Unia nigdy Cię nie zdradzi'' }

  • 3. Data: 2002-06-09 22:03:49
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@N...neostrada.pl (Michal Juda) wrote in <advsem$80j$1@news.tpi.pl>:

    >ZA TO WLASNIE KOCHAM TPSA

    Trzeba bylo sie nie wylogowywac ;-)

    W.

  • 4. Data: 2002-06-09 22:04:25
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Niedziela, 15:13
    > Wlaczam kompa, probuje sie zalogowac do neostrady i nic.
    [...]
    > Niedziela, 17:30
    > Na stronie neostrady nie ma slowa o awarii (nie mowiac juz o jakim
    > przepraszamy)
    K... mac. Ludziom to sie we lbach przewraca. Moim providerem jest Tele2.
    Zdazalo sie, ze jak lacze padlo w piatek po 16:00 to do poniedzialku do
    8:00 nikt palcem nie kiwnal, nawet nie mialem gdzie zadzwonic. A tu przez
    2,5 godz. w niedziele

    Ech... Nie ma jak lacze od konkurencji...

  • 5. Data: 2002-06-10 08:50:43
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <advsem$80j$1@news.tpi.pl> Michal Juda napisał(a):
    > Kartka z pamietnika ;] :

    Urzekła mnie Twoja historia. Musiałeś przez ten 2h brak Internetu osiwieć i
    będziesz żył krócej o 40 lat. Pamiętaj - jesteśmy z Tobą duszą, sercem i śmiechem!
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-06-10 10:05:48
    Od: "sjs" <s...@g...pl>

    > dziwne, na pl.internet.komunikaty jest komunikat.

    Pojawil sie tam z godzina 17:45.

    sjs

  • 7. Data: 2002-06-10 12:20:20
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    sjs <s...@g...pl> wrote:

    > Pojawil sie tam z godzina 17:45.

    Gratulować tepsie króciutkiego czasu reakcji.

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 8. Data: 2002-06-10 15:57:46
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    Paweł Małachowski wrote:

    >dziwne, na pl.internet.komunikaty jest komunikat.

    ale chyba ni kazdy user neostrady zaglada na pl.internet.komunikaty

    jesli ktos kupil net do firmy i korzysta tylko z miala nie musi nawet
    wiedziec ze istnieje takie dobrodziejstwo jak grupy dyskusyjne...

    nie mowie ze tpsa powinna wszystkim maila z przeprosinami wyslac, ale
    na stronie , na ktora kazdy logujac sie wchodzi w dziale komunikaty
    mogloby sie cokolwiek znalezc...

    pzdr

    M.Juda

    -----------------
    Za cztery lata, bedziemy Mistrzami Swiata...

    michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl

  • 9. Data: 2002-06-10 20:14:17
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Szanowny(-a) Użytkownik <s...@s...eu.org> zapodal(-a):

    > Urzekła mnie Twoja historia. Musiałeś przez ten 2h brak Internetu
    > osiwieć i będziesz żył krócej o 40 lat. Pamiętaj - jesteśmy z Tobą
    > duszą, sercem i śmiechem!

    Jesteś niesprawiedliwy i nie rozumiesz, co może oznaczać 2h.
    Pomyśl ... byłeś 'umówiony' na irc z powiedzmy Iwona18
    Ciebie nie było (bo ten internet już całe 10 minut nie działa) a tu nagle
    pojawia się Romeo20
    Chyba nie muszę tłumaczyć, że ta historia nie ma szczęśliwego zakończenia...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

  • 10. Data: 2002-06-11 17:30:39
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > ZA TO WLASNIE KOCHAM TPSA

    A ja twierdze ze zmienia sie na lepsze... nawet iPartners czasami ma
    czas reakcji dluzszy niz 2,5h ... zamiast sie cieszyc ze nie czekales
    do poniedzialku to ty jeczysz...

    --
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]