  • 1. Data: 2002-06-09 22:04:31
    Temat: Net Gorny Mokotow
    Od: "Artur Misewicz" <r...@i...com.pl>

    Konkretnie na Narbutta przy Wisniowej.Czy ma ktos informacje o jakiejs
    firmie ktora daje staly dostep.Niestety Aster jest ale maja tak stare
    okablowanie ze nie daja internetu.Ew zostaje Neo lub SDI
    Artur

  • 2. Data: 2002-06-10 08:51:02
    Temat: Re: Net Gorny Mokotow
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@i...com.pl (Artur Misewicz) wrote in <ae0e76$21gu$1@news2.ipartners.pl>:

    >Konkretnie na Narbutta przy Wisniowej.Czy ma ktos informacje o jakiejs
    >firmie ktora daje staly dostep.Niestety Aster jest ale maja tak stare
    >okablowanie ze nie daja internetu.Ew zostaje Neo lub SDI

    ACN - nie chodzi o stare oklablowanie tylko brak tzw. kanalu zwrotnego.
    Dobrze, ze jest juz Neo... bo ja tutaj usychalem przez lata bez
    zadnej mozliwosci podlaczenia na stale do sieci. Ostatni rok spedzilem
    z Tele2, a teraz mam w koncu Neostrade... Obawiam sie, ze to wszystkie
    mozliwosci.

    Pozdrawiam,
    Wojtek