  • 1. Data: 2002-06-09 08:15:48
    Temat: SDI czy Neostrata
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Czesc!
    Zadzwonili do mnie z TPSA, ze moga mi w koncu SDI zalozyc :-))). Nie wiem
    czy jest sens - czy moze ktos pokusic sie o male porownanie z Neostrada?
    Dziekuje.

    BaLab

  • 2. Data: 2002-06-09 09:18:48
    Temat: Re: SDI czy Neostrata
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Czesc!
    > Zadzwonili do mnie z TPSA, ze moga mi w koncu SDI zalozyc :-))). Nie wiem
    > czy jest sens - czy moze ktos pokusic sie o male porownanie z Neostrada?
    Jak mogą ci założyć SDI to znaczy, że Neostrady nie będziesz miał przez
    najbliższe dwa lata. Wystarczy jako porównanie?

  • 3. Data: 2002-06-09 15:58:24
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy jest sens - czy moze ktos pokusic sie o male porownanie z Neostrada?

    SDI:
    -staly, publiczny numer ip
    -115 (k)bps ;)

    NEO:
    -dynamiczny numer ip
    -mozliwosc wyboru przepustowosci
    -o wiele wyzsza cena (chciaz ma sie niby zmienic ale tak jest co miesiac)

    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 4. Data: 2002-06-09 15:59:03
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Szanowny(-a) Użytkownik <b...@p...com> zapodal(-a):

    > Czesc!
    > Zadzwonili do mnie z TPSA, ze moga mi w koncu SDI zalozyc :-))). Nie
    > wiem czy jest sens - czy moze ktos pokusic sie o male porownanie z
    > Neostrada? Dziekuje.

    Tak propo SDI.
    Jak sądzicie - jaka teraz będzie polityja SDI ? Będą uprzykrzać życie
    użytkownikom, czy jest szansa, że obniżą cenę, zrobią jakąś promocję ?
    W wakację chcę założyć mini-sieć na ulicy (docelowo 5 użytkowników),
    jednak boję się, że będzie tpsa wszystko robić, aby wskakiwać na Neo ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

  • 5. Data: 2002-06-09 16:01:24
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    BaLab wrote:

> [...]
    >czy jest sens - czy moze ktos pokusic sie o male porownanie z Neostrada?

    mysle ze lepiej poczekaj na to zmiane neostrady (jesli bedzie w ogole)
    nowa neo ma byc 4 razy szybsza od sdi (ale i drozsza)

    pzdr

    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 6. Data: 2002-06-10 08:50:47
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <advh5h$2aj$2@news.tpi.pl> DooMiniK napisał(a):
> [...]
    > W wakację chcę założyć mini-sieć na ulicy (docelowo 5 użytkowników),
    > jednak boję się, że będzie tpsa wszystko robić, aby wskakiwać na Neo ;-)

    Na 5 userów kup coś lepszego, SDI to nie jest przepustowość do takich celów. Ja
    mam tylko dwóch userów, ale i tak mam dosyć :P
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/