  • Data: 2009-07-19 22:14:09
    Temat: Re: Awaria neostrady
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> writes:

    > być może rozniosło im w drobny mak całe datacenter gdzie stoją radiusy
    > (na 100% więcej niż jeden,

    Nie mowie ze nie, bo nie wiem, chociaz po objawach (niekoniecznie
    dzisiejszych) mam pewne podejrzenia.

    Jakas podstawa tych "100%"?

    Jest tez taka opcja, ze DSLAMy maja wpisany jeden "serwer", ktory
    w rzeczywistosci jest jakims load balancerem, rozdzielajacym robote na
    odpowiednia ilosc maszynek, i to tam jest punkt krytyczny. Tak czy owak,
    wyglada to srednio korzystnie.
    --
    Krzysztof Halasa