    From: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Awaria neostrady
    Date: Sun, 19 Jul 2009 20:45:58 +0200

    W artykule Pawel Damian napisał(a):

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,68378
    54,Wielka_awaria_Neostrady__Padl_internet_w_calym_kr
    aju.html

    > Ktoś może potwierdzić zaprzeczyć ? W kilku firmach jest neo, ale nie mam
    > tego jak sprawdzić teraz, a dobrze byłoby wiedzieć czy mam się nastawiać
    > na telefony od rana...Jeżeli to prawdziwa informacja, to ciekawe ile
    > firm pomyśli o tym, że jednak warto mieć chociażby dsl tp gdzie jest
    > jakikolwiek czas reakcji.

    " - Wszystko przez burzę, która uszkodziła jeden z serwerów- taką informację
    "Błękitna Linia" TP dostała od techników."

    Bez jaj że awaria jednego serwera kładzie na łopatki na dobę usługę dla
    setek tysięcy klientów. Musiałby tam pracować pan Heniek od wymieniania
    tonerów w drukarkach.

    Można wiele niedobrego o TPSA powiedzieć, ale aż tak źle chyba nie jest.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland