  • Data: 2009-06-05 18:06:37
    Temat: Re: Awaria dysku / partycji - czym naprawić
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Osadnik" h0bhf3$s1c$...@n...news.neostrada.pl

    > IMO warto rozważyć kupno. :) Za 400 złotych można kupić
    > zewnętrznego gotowca pojemności 500 GB wielkości 2.5 cala. :)
    > Przyda się na pewno wielokrotnie. :) Oczywiście można kupić
    > taniej dyski mniejszej pojemności, wewnętrzne lub 3.5 calowe. :)

    STOP. Mam dosyć już dysków. Stan jest przejściowy a dysk który uległ
    awarii właśnie jest dyskiem przenośnym.
    Temperaturę miał przyzwoitą 40pare *C. Ale no sorry, producent dał taka
    anie inną obudowę.

    > NTFS nie jest niezniszczalny. :) Powiedziałbym nawet, że jest
    > niewiele lepszy od FAT. :) To, co przydarzyło się Tobie, jest
    > tak samo prawdopodobne w NTFS jak i FAT.

    Ino tylko myślałem że NTFS jest bardziej odporny na takie cuda.
    A jednak nie.
    MFT dobrze że istnieje w całości, mam dostęp do do danych.