  • 11. Data: 2011-05-31 12:50:36
    Temat: Re: Awaria Eos 5D MK1
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 13:45, XX YY wrote:

    > jest tutaj , wystarczylo kliknac na zdjecie:
    >
    > http://www.canon-board.info/showthread.php?t=43617

    Dzieki, dotarłem już wcześniej do tego linka:

    http://simulated.ca/~sim/projects/camera/canon_eos-2
    0d_shutter_replacement/

    bardziej łopatologicznie już się nie da, póki co czekam na ostateczną
    diagnozę z serwisu i jeżeli nie zedrą na robociźnie, niech już robią.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 12. Data: 2011-06-01 10:37:11
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > Wyłączanie też nie pomagało?

    Oj juz nie bardzo pamietam, ale ze sporym prawdopodobienstwem tak
    wlasnie bylo, ze tylko wyjecie baterii powstrzymywalo aparat przed
    klepaniem.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2011-06-01 10:43:20
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Tak sie sklada ze to moja instrukcja, a dodam tylko ze 20d działa do tej
    pory :)
    Z tym, ze gdy podejmowalem sie tej naprawy, moje 20d bylo warte jakies
    600 zl czyli tyle ile chcieli na żytniej za naprawę.
    Na Twoim miejscu w przypadku 5d, ktory jest chyba sporo więcej warty to
    chyba bym nie ryzykował i oddal do serwisu. Przynajmniej na wycenę naprawy.

  • 14. Data: 2011-06-01 10:53:58
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/06/2011 11:43, Konrad L wrote:

> [...]
    > chyba bym nie ryzykował i oddal do serwisu. Przynajmniej na wycenę naprawy.

    Gdyby to była płyta główna to niewielka sprawa, ale rozbieranie całości
    i lutowanie, żeby dostać się do migawki chyba jednak sobie daruję.

    Naprawa raczej się opłaci, przynajmniej wiem co mam. MK2 kosztuje
    niemało, a kupienie używanego MK1 to znów loteria i może paść po tygodniu.

    Najgorsze, że za 4 tygodnie koncert Watersa, mam nadzieję że do tej pory
    będzie zrobione. :/

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 15. Data: 2011-06-01 11:52:15
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > Najgorsze, że za 4 tygodnie koncert Watersa, mam nadzieję że do tej pory

    No cóż to pozostaje życzyć powodzenia i racjonalnych kosztów naprawy :)

  • 16. Data: 2011-06-01 22:04:36
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    kamil wrote:

> [...]
    > może paść po tygodniu.
    > Najgorsze, że za 4 tygodnie koncert Watersa, mam nadzieję że do

    No cóż,. Kwestia tego jak bardzo "cenisz" swój czas i możliwość
    zrobienia zdjęć na których Tobie zależy. Być może jakiś wyjściem
    by się okazało naprawianie aparatu w RFN (Berlin) lub w UK, nie
    zaś lokalnie..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 17. Data: 2011-06-02 07:27:13
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > zrobienia zdjęć na których Tobie zależy. Być może jakiś wyjściem
    > by się okazało naprawianie aparatu w RFN (Berlin) lub w UK, nie

    ci partacze z tzw"zachodu" moga przyjechac do Polski i zobaczyc jak
    sie organizuje uslugi , jaki jest ich poziom i do tego 2 razy taniej.

  • 18. Data: 2011-06-02 09:09:28
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 02/06/2011 08:27, XX YY wrote:

    > ci partacze z tzw"zachodu" moga przyjechac do Polski i zobaczyc jak
    > sie organizuje uslugi , jaki jest ich poziom i do tego 2 razy taniej.

    Ten mój "partacz zachodni" (mieszkam w Szkocji) akurat już raz obiektyw
    naprawił mi bez problemów, dzwonił właśnie że padła migawka i już
    zamówił części, więc mógłbym polemizować. A już zdecydowanie żadziej
    trafia się na zachodzie druciarstwo "byle do świąt potrzymało", stąd
    często nieporozumienia, bo polak chciałby graty w samochodzie pospinać
    na trytytki i ma pretensje, że niedouczony mechanik każe wymieniać. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 19. Data: 2011-06-02 21:34:00
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    XX YY wrote:

    > ci partacze z tzw"zachodu" moga przyjechac do Polski i zobaczyc
    > jak sie organizuje uslugi , jaki jest ich poziom i do tego 2
    > razy taniej.

    Chyba żeby zobaczyć jak żadną miarą nie należy
    traktować klientów i naprawiać sprzętu. Pewien
    autoryzowany serwis pewnej dużej firmy (chyba
    też posiada autoryzacje innej firmy) jest ehm
    znany z tego, że dostarcza "niepowtarzalnych"
    doświadczeń, a bywa że naprawia sprzęt za n+1
    razem. Bywa też że nie jest w stanie. Sporo
    osób tu pisujących sprawdziło to na własnej
    skórze.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 20. Data: 2011-06-02 22:07:25
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-06-02 00:04:36 +0200, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> said:

    > No cóż,. Kwestia tego jak bardzo "cenisz" swój czas i możliwość
    > zrobienia zdjęć na których Tobie zależy.

    Na tak postawione pytanie odpowiada posiadanie lub nie drugiego korpusu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam