  • 1. Data: 2011-09-07 19:30:39
    Temat: Aviva ubezpieczenia AC OC
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Czy ma albo miał ktoś z Grupowiczów jakieś doświadczenia z
    ubezpieczeniami Aviva? Jak wygląda likwidacja szkody, czy są komplikacje
    albo opóźnienia?
    Dostałem dziś symulację i wszystko pięknie ładnie, ale jak w praktyce?
    Jacek

  • 2. Data: 2011-09-07 19:39:04
    Temat: Re: Aviva ubezpieczenia AC OC
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *Jacek* napisał(-a):

> [...]
    > komplikacje albo opóźnienia?
    > Dostałem dziś symulację i wszystko pięknie ładnie, ale jak w praktyce?

    Symulację likwidacji szkody??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-09-07 22:04:50
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 7 Wrz, 19:30, Jacek <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > albo opóźnienia?
    > Dostałem dziś symulację i wszystko pięknie ładnie, ale jak w praktyce?

    Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
    obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

  • 4. Data: 2011-09-07 22:13:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@i...googlegroups.com
    *tadek* napisał(-a):

    > Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
    > obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

    Jakieś szczegóły?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2011-09-07 23:11:22
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    W dniu 2011-09-07 22:04, tadek pisze:

    > Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
    > obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

    Również poproszę o jakieś konkrety

  • 6. Data: 2011-09-08 00:44:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tadek

    > Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
    > obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

    Szkoda, że zasad interpunkcji nie znasz z autopsji.

  • 7. Data: 2011-09-08 11:48:11
    Od: jh <n...@s...com>

    W dniu 2011-09-07 19:30, Jacek pisze:
> [...]
    > albo opóźnienia?
    > Dostałem dziś symulację i wszystko pięknie ładnie, ale jak w praktyce?

    Drugi rok OC w Avivie - bezszkodowo (wcześniej mBank - też bezszkodowo).
    W czerwcu tego roku wykupione AC, uznali zniżki z OC. Dwa tygodnie
    później żona uznała, że lepiej zahaczyć o bramę niż rozjechać psa :)
    Drzwi i kawałek błotnika do wymiany, malowanie itd. Wycenili szkodę na
    2,5 tys. zł. Warsztat lakierniczy przez nich sugerowany wstępnie wycenił
    na ok. 4 tys. zł, potem doszło do ponad 6 tys. zł. A że rozliczenie
    bezgotówkowe, osobiście mnie nie bodło, Aviva bez żadnych problemów w
    terminie rozliczyła szkodę. Na bieżąco dostawałem SMSy z postępów - od
    zgłoszenia szkody, po informacji o odbiorze samochodu. Obawiałem się tej
    rozbieżności w wycenie i że będzie problem z rozliczeniem, ale jak się
    okazało - bezboleśnie. Szukając ubezpieczyciela sprawdziłem te
    popularne, dali najlepszą ofertę. Różnica była między nimi a np. PZU ok.
    800 zł (wartość samochodu 40K zł, zapłaciłem ok. 2000 zł za OC+AC).
    Jeżeli dobrze pamiętam, to Warta to już w ogóle był kosmos ze składką.
    Irytująca nieco jest biurokracja - np. posłałem mailem pusty druk cesji
    jako PDF (dla banku), prosiłem o podpisanie i odesłanie papierowego
    oryginału. Odesłali... - skan. Tłumaczyli, że na pisma w wersji
    elektronicznej mogą być odsyłane tylko elektronicznie. Po kolejnym
    telefonie niby już wysłali, a tu zima. Jak w końcu dokument po ponad 2
    tygodniach dotarł, to oczywiście data nadania była znacznie późniejsza
    niż się zaklinali.

    W sumie poza tą upierdliwością biurokratyczną chyba jest ok.

    jh

  • 8. Data: 2011-09-08 15:34:40
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 7 Wrz, 22:13, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości
    5...@i...googlegroups.com

    > Jakieś szczegóły?
    >
    > --
    > Big Jack
    >          //////     GG: 660675
    >         ( o  o)
    >     --ooO-( )-Ooo-

    proszę bardzo. Ubezpieczyłem się u nich na życie. Agent poinformował
    mnie że z uwagi na wiek ryzyko jest wycenione na ok 9% a firma w tym
    czasie ma zyskowność ok. 18%. Ubezpieczyłem się. Po 5 czy 6 latach
    zainteresowałem się dlaczego mam tak mało kasy na koncie. Okazało się
    że ci złodzieje za obsługę mojej polisy liczą sobie ok. 10% podczas
    gdy fundusze akcyjne liczyły sobie wtedy 4-4,5%. Przecież po
    odliczeniu ryzyka mojej śmierci działało to jak zwykły fundusz akcyjny
    ew obligacji. W efekcie moja "przygoda" z CU kosztowała mnie ok. 9 tys

  • 9. Data: 2011-09-08 15:35:51
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 8 Wrz, 00:44, to <t...@x...abc> wrote:
    > begin tadek

    > Szkoda, że zasad interpunkcji nie znasz z autopsji.
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    >  to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    zawsze jesteś taki upierdliwy?

  • 10. Data: 2011-09-08 16:06:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tadek

    > zawsze jesteś taki upierdliwy?

    Szczególnie wtedy, gdy widzę jakiegoś nieuka, który obsrywa jakąś firmę
    bez żadnych konkretów.