  • Data: 2011-06-05 13:15:25
    Temat: Re: Autostrada A2 - szybko nie bedzie
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Cze, 19:07, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jakby chcieli naprawde to by weszli z takim hukiem ze ja pierdole, za 1
    > zloty by zrobili. Przy ich obrotach to jak splunac. Oni macaja rynek,
    > zeby sie nauczyc na nim zarabiac, a rynek polski w dziedzinie budowy
    > drog jest mocno specyficzny. Podwykonawcow polskich konfucjanista nie
    > ogarnie, niedasie. Ale sie naucza, maja czas i najlepsza referencje  na
    > swiecie z budownictwa - Chinski Mur. Caly czas dziala ;-)

    > No i slusznie. Jak sa jasne wymogi to po czym wbybierac?
    >
    > Za to brak gwarancji na drogi i brak kontroli jakosci to sa jakies jaja.
> [...]

    Każdy kto choć trochę miał do czynienia z przetargami i realizacją
    jakiejkolwiek inwestycji to wie, że cały naddatek zostaje wyprowadzany
    przez generalnego wykonawcę tu czytaj zagraniczniaka, a prawdziwą
    robotę robi podwykonwaca podnykonawcy 3 podwykonawcy po podwykonawcą
    wybranego przez generalnego.. a bierze się to tylko z głupiego
    przepisu o 'gwarancji' finansowej , a i tak wszystko robią to ci sami
    ludzie znający się na robocie i siebie nawzajem..

    co do nadzoru i egzekwowania jakości możesz być pewnien że gdy nie
    wpier..nicza się w to polityka i inne małpy z tego cyrku (z wiejskiej)
    to jakości możesz być pewien.