  • Data: 2011-06-05 11:11:35
    Temat: Re: Autostrada A2 - szybko nie bedzie
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Ależ się straszny offtopic zrobił :/.

    W dniu 2011-06-05 01:23, Tytus z domQ pisze:

    > A ci co stadion w wawie obiecali zbudowac 300 mln taniej niz zakladal
    > inwestor to tez glupcy???

    IMHO ciała dał nadzór, które teraz się obudził, że nie taką mieszankę
    lali do schodów.
    A druga rzecz, to ciekawe jak od 14 stycznia może się zrobić 5-6
    miesięczne opóźnienie w wykonywaniu prac. Tam chyba przy wykończeniówce
    nikt nie pracował.

    > Przeciez to konsorcum austryjackie.

    Pozwolę sobie tylko zauważyć, że austiacy zaproponowali kontrakt o 20&
    niższy niż zakładany przez projektantów, a chińczycy zaproponowali
    kontrakt w połowie ceny.

    I gdyby jeszcze przywieźli ze sobą milion chińskich robotników i swoje
    metody pracy, to może by się udało.

    > Na A2 rodzima mafia budowlana chce wyruchac skosnych, bo jak inaczej
    > mozna wytlumaczyc nagle checi podwyzki wszystkich podwykonawcow.

    Z tego co słyszałem, to chińskie konsorcjum miało zaległości finansowe.
    Czyli nie wypłacało pieniędzy za wykonane prace. Tego, że miały być one
    wyższe niż opiewające w umowach, to nie słyszałem.

    Myślę też, że niezależnie od tego co się stało, autostrady na euro
    prawdopodobnie nie będzie i to jest niestety smutny wniosek z tego
    całego zamieszania.

    pozdr.
    Mystik