-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!feed.news.qwest.net!mpls-nnt
p-03.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 05 Dec 2013 16:00:52 +0100
From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Autopiloty Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
References: <l7lr3p$ntv$1@usenet.news.interia.pl> <l7n75s$6em$1@news.task.gda.pl>
<52a02caa$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
<l7q170$jki$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <l7q18s$dua$2@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l7q18s$dua$2@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 131203-1, 2013-12-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <52a09525$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
X-Trace: 1386255653 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 83.238.170.2:52284
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513536
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-05 15:06, AZ pisze:
> On 2013-12-05, Jan Koval<j...@o...pl> wrote:
>>> czyli nie korzystać z zewnętrznych składników (np. drut w nawierzchni),
>>> a co najwyżej jedynie z GPSa. No i te najlepsze radziły sobie jako-tako
>>> przy prędkościach rzędu 20 mph.
>>> Jeśliby jednak wzdłuż każdej poważnej drogi biegł sobie "cieknący kabel"
>>
>> GPS jest za bardzo zależny od armii USA więc to nie tedy droga. Bardziej
rozpoznawanie obrazu.
>>
> No i jak on z tym rozpoznawaniem w tej mgle pojedzie? ;-)
>
Są organa, które widzą przez mgłę :) A jak będzie wpuszczony drut, to
już w ogóle luzik. Pozycję pojazdu ustali się +-5cm na boki i +- 50cm
przód-tył. Zmierzy prędkość i promille u kierowcy, wyśle mu się
komunikat głosowy, żeby ekierkę schował itp.
--
Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.13 19:43 A.L.
- 05.12.13 22:51 J.F.
- 05.12.13 22:54 J.F.
- 06.12.13 01:00 RoMan Mandziejewicz
- 06.12.13 01:17 orcos
- 06.12.13 07:34 J.F.
- 06.12.13 08:22 chochlik_drukarski
- 06.12.13 08:32 robot
- 06.12.13 11:25 Artur Maśląg
- 06.12.13 13:27 J.F
- 06.12.13 14:03 cef
- 06.12.13 14:06 Artur Maśląg
- 06.12.13 16:25 sqlwiel
- 06.12.13 17:15 Cavallino
- 06.12.13 18:18 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=