eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutopilotRe: Autopilot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!border2.nntp.ams1.giganews.c
    om!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <8...@g...com>
    <5bffbb79$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bffc304$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <a...@g...com>
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Subject: Re: Autopilot
    Date: Fri, 30 Nov 2018 21:40:59 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 44
    Message-ID: <5c01a093$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.166.6
    X-Trace: 1543610515 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.26.166.6:60950
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645038
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:aed4209e-9598-4366-9386-7d8d911a6f51@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 29 listopada 2018 17:09:14 UTC-6 użytkownik PiteR
    napisał:
    > na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:
    >> >>Boeing ma jedynie wspomaganie działań pilota - jeśli wszystko
    >> >>wysiądzie (zasilanie, elektronika) samolot można pilotować, choć
    >> >>wymaga to olbrzymiej siły (dlatego był zwolennikiem zatrudniania
    >> >>facetów), bo wspomaganie pada.
    > >
    >> > Ale czy to prawda ?
    >> > Olbrzymie te stery, wspomagane hydraulicznie - czy aby na pewno
    >> > jest tam ciagle jakies mechaniczne połączenie ?
    >
    >> Kto ma wielowahaczowe zawieszenie z przodu niech zdejmie pasek
    >> pompy
    >> wspomagania i spróbuje pojeździć. A to jest przekładnia.
    >
    >> Linka może tylko pociągnąć. Chyba nie może pokręcić przekładnią.
    >
    >Gdybasz. Nie widziales jak to samolociarze robia. Hint. Sa dwie
    >linki, jedna ciagnie w jedna strone a druga w druga.

    Ale nadal ruch wolantu niewielki, nie ma jak "krecic przekladnia" .

    >> Teraz pociągnąć taką płaszczyznę to chyba tylko mógłby Arni w
    >> spokojnym
    >> locie bez wiatru i wygibasów.

    >W duzych tego sie nie stosuje, w malych takich bez hydrauliki ale na
    >tyle duzych ze to moglo by byc trudne stosuje sie dodatkowe klapy
    >ktore sa na czubkach klap >glownych. One odchylaja sie w druga strone
    >i to nimi pilot manewruje.
    >I to one poruszaja tymi glownymi klapami.
    >tu masz:
    >https://en.wikipedia.org/wiki/Servo_tab

    Bardziej znane w wersji "trymer steru wysokosci".

    Ale jesli w duzych sie nie stosuje, to poza dyskusja.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: