  • Data: 2018-11-30 19:34:11
    Temat: Re: Autopilot
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 listopada 2018 17:09:14 UTC-6 użytkownik PiteR napisał:

    > Kto ma wielowahaczowe zawieszenie z przodu niech zdejmie pasek pompy
    > wspomagania i spróbuje pojeździć. A to jest przekładnia.
    >
    > Linka może tylko pociągnąć. Chyba nie może pokręcić przekładnią.

    Gdybasz. Nie widziales jak to samolociarze robia. Hint. Sa dwie linki, jedna ciagnie
    w jedna strone a druga w druga.
    Hint 2: W starych radiach tak pokrecalo sie skala, patent jest stary i dziala :)

    > Teraz pociągnąć taką płaszczyznę to chyba tylko mógłby Arni w spokojnym
    > locie bez wiatru i wygibasów.

    W duzych tego sie nie stosuje, w malych takich bez hydrauliki ale na tyle duzych ze
    to moglo by byc trudne stosuje sie dodatkowe klapy ktore sa na czubkach klap
    glownych. One odchylaja sie w druga strone i to nimi pilot manewruje.
    I to one poruszaja tymi glownymi klapami.
    tu masz:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Servo_tab