  • 281. Data: 2016-04-10 17:44:29
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: masti <g...@t...hell>

    ACMM-033 wrote:

    > Spodziewałbym się pójścia przez samochód po linii najmniejszego oporu... A
    > nie?

    a ja nie wiem. Bo to zależy jakie przyjęto założenia.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 282. Data: 2016-04-10 17:46:10
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego

  • 283. Data: 2016-04-10 18:02:49
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    masti pisze:

    > skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?

    Chyba czytać nie umiesz.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 284. Data: 2016-04-10 18:10:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > Chyba czytać nie umiesz.

    czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie

  • 285. Data: 2016-04-10 18:20:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Będzie chciał, to wyliczy. Czego bijesz pianę bez sensu?

    bo chciałbym się dowiedzieć jakie są założenia tego softu od kogoś kto
    pisze, że wie jakie są. Przeszkadza Ci to w czymś?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 286. Data: 2016-04-10 18:21:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 287. Data: 2016-04-10 18:33:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-10 o 18:20, masti pisze:

    > bo chciałbym się dowiedzieć jakie są założenia tego softu od kogoś kto
    > pisze, że wie jakie są. Przeszkadza Ci to w czymś?

    Nie pisał, że wie jakie są. Pisał jakie mogą być (w odpowiedzi na te
    twoje dywagacje z niczego, że samochód się wyjebie na uniku na krawężniku).

    --
    Liwiusz

  • 288. Data: 2016-04-10 18:35:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Nie pisał, że wie jakie są. Pisał jakie mogą być (w odpowiedzi na te
    > twoje dywagacje z niczego, że samochód się wyjebie na uniku na krawężniku).

    może zanim odpowiesz przeczytasz na co odpowiadasz?
    gdzie pisałem coś o krawężniku?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 289. Data: 2016-04-10 18:43:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-10 o 18:35, masti pisze:

    > może zanim odpowiesz przeczytasz na co odpowiadasz?
    > gdzie pisałem coś o krawężniku?

    ACM pisał, nie ma to już znaczenia skoro wciąłeś w dyskusję nie wiadomo
    dlaczego dopytując się o jakieś założenia, których nikt tutaj nie
    przedstawiał jako istniejące.

    --
    Liwiusz

  • 290. Data: 2016-04-10 18:48:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Tak traktujesz wszystko, na co ciężko Ci wpaść samemu?
    > To że piszę coś, co przekraczało możliwości koncepcyjne azbesta, nie
    > znaczy że kręcę.
    >

    > i kręcisz i wykręcić nie możesz tego argumentu...
    >
    > I do tego ciasny łeb nie potrafi nawet zapamiętać z kim i o czym
    > rozmawia......
    > Ale Cię rozumiem, dla mózgu przeżartego azbestem, zapamiętanie więcej niż
    > jednego (uwaga kolejne trudne słowo) interlokutora, to zadanie ponad jego
    > siły....

    Widzę że mocno przeżyłeś ten swój azbest, teraz innym go wmawiasz.