-
281. Data: 2016-04-10 17:44:29
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: masti <g...@t...hell>
ACMM-033 wrote:
>
> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
> news:nedrqq$999$1@dont-email.me...
>>>>>> 1. Krawężnik
>>>>>> 2. Szybkość
>>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie
>>>>>> będzie
>>>>>> to takie nico.
>>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>>
>>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem
>>>>> czy
>>>>> wjazd na krawężnik.
>>>>
>>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>>
>>> A to są moje założenia?
>>
>> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
>
> Spodziewałbym się pójścia przez samochód po linii najmniejszego oporu... A
> nie?
a ja nie wiem. Bo to zależy jakie przyjęto założenia.
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
282. Data: 2016-04-10 17:46:10
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>
Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
news:nedrqq$999$1@dont-email.me...
>>>>> 1. Krawężnik
>>>>> 2. Szybkość
>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie
>>>>> będzie
>>>>> to takie nico.
>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>
>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem
>>>> czy
>>>> wjazd na krawężnik.
>>>
>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>
>> A to są moje założenia?
>
> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
Spodziewałbym się pójścia przez samochód po linii najmniejszego oporu... A
nie?
--
Wyindywidualizowaliśmy się
z rozentuzjazmowanego
tłumu prestidigitatorów.
-
283. Data: 2016-04-10 18:02:49
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: AlexY <a...@i...pl>
masti pisze:
> AlexY wrote:
>
>> masti pisze:
>>> AlexY wrote:
>>>
>>>> ACMM-033 pisze:
>>>>>
>>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
>>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
>>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
>>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
>>>>>
>>>>> 1. Krawężnik
>>>>> 2. Szybkość
>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
>>>>> to takie nico.
>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>
>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
>>>> wjazd na krawężnik.
>>>
>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>
>> A to są moje założenia?
>
> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
Chyba czytać nie umiesz.
--
AlexY
http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
-
284. Data: 2016-04-10 18:10:43
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: masti <g...@t...hell>
AlexY wrote:
> masti pisze:
>> AlexY wrote:
>>
>>> masti pisze:
>>>> AlexY wrote:
>>>>
>>>>> ACMM-033 pisze:
>>>>>>
>>>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>>>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
>>>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
>>>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
>>>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
>>>>>>
>>>>>> 1. Krawężnik
>>>>>> 2. Szybkość
>>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
>>>>>> to takie nico.
>>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>>
>>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
>>>>> wjazd na krawężnik.
>>>>
>>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>>
>>> A to są moje założenia?
>>
>> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
>
> Chyba czytać nie umiesz.
czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie
stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów"?
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
285. Data: 2016-04-10 18:20:24
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: masti <g...@t...hell>
Liwiusz wrote:
> W dniu 2016-04-10 o 18:10, masti pisze:
>> AlexY wrote:
>>
>>> masti pisze:
>>>> AlexY wrote:
>>>>
>>>>> masti pisze:
>>>>>> AlexY wrote:
>>>>>>
>>>>>>> ACMM-033 pisze:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>>>>>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
>>>>>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
>>>>>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
>>>>>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 1. Krawężnik
>>>>>>>> 2. Szybkość
>>>>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
>>>>>>>> to takie nico.
>>>>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>>>>
>>>>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
>>>>>>> wjazd na krawężnik.
>>>>>>
>>>>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>>>>
>>>>> A to są moje założenia?
>>>>
>>>> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
>>>
>>> Chyba czytać nie umiesz.
>>
>> czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie
>> stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów"?
>
> Będzie chciał, to wyliczy. Czego bijesz pianę bez sensu?
bo chciałbym się dowiedzieć jakie są założenia tego softu od kogoś kto
pisze, że wie jakie są. Przeszkadza Ci to w czymś?
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
286. Data: 2016-04-10 18:21:23
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-04-10 o 18:10, masti pisze:
> AlexY wrote:
>
>> masti pisze:
>>> AlexY wrote:
>>>
>>>> masti pisze:
>>>>> AlexY wrote:
>>>>>
>>>>>> ACMM-033 pisze:
>>>>>>>
>>>>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>>>>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
>>>>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
>>>>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
>>>>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
>>>>>>>
>>>>>>> 1. Krawężnik
>>>>>>> 2. Szybkość
>>>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
>>>>>>> to takie nico.
>>>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>>>
>>>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
>>>>>> wjazd na krawężnik.
>>>>>
>>>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>>>
>>>> A to są moje założenia?
>>>
>>> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
>>
>> Chyba czytać nie umiesz.
>
> czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie
> stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów"?
Będzie chciał, to wyliczy. Czego bijesz pianę bez sensu?
--
Liwiusz
-
287. Data: 2016-04-10 18:33:45
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-04-10 o 18:20, masti pisze:
> Liwiusz wrote:
>
>> W dniu 2016-04-10 o 18:10, masti pisze:
>>> AlexY wrote:
>>>
>>>> masti pisze:
>>>>> AlexY wrote:
>>>>>
>>>>>> masti pisze:
>>>>>>> AlexY wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> ACMM-033 pisze:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>>>>>>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
>>>>>>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
>>>>>>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
>>>>>>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 1. Krawężnik
>>>>>>>>> 2. Szybkość
>>>>>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
>>>>>>>>> to takie nico.
>>>>>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>>>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
>>>>>>>> wjazd na krawężnik.
>>>>>>>
>>>>>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>>>>>
>>>>>> A to są moje założenia?
>>>>>
>>>>> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
>>>>
>>>> Chyba czytać nie umiesz.
>>>
>>> czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie
>>> stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów"?
>>
>> Będzie chciał, to wyliczy. Czego bijesz pianę bez sensu?
>
> bo chciałbym się dowiedzieć jakie są założenia tego softu od kogoś kto
> pisze, że wie jakie są. Przeszkadza Ci to w czymś?
Nie pisał, że wie jakie są. Pisał jakie mogą być (w odpowiedzi na te
twoje dywagacje z niczego, że samochód się wyjebie na uniku na krawężniku).
--
Liwiusz
-
288. Data: 2016-04-10 18:35:11
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: masti <g...@t...hell>
Liwiusz wrote:
> W dniu 2016-04-10 o 18:20, masti pisze:
>> Liwiusz wrote:
>>
>>> W dniu 2016-04-10 o 18:10, masti pisze:
>>>> AlexY wrote:
>>>>
>>>>> masti pisze:
>>>>>> AlexY wrote:
>>>>>>
>>>>>>> masti pisze:
>>>>>>>> AlexY wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> ACMM-033 pisze:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>>>>>>>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
>>>>>>>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
>>>>>>>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
>>>>>>>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 1. Krawężnik
>>>>>>>>>> 2. Szybkość
>>>>>>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
>>>>>>>>>> to takie nico.
>>>>>>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>>>>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
>>>>>>>>> wjazd na krawężnik.
>>>>>>>>
>>>>>>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>>>>>>
>>>>>>> A to są moje założenia?
>>>>>>
>>>>>> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
>>>>>
>>>>> Chyba czytać nie umiesz.
>>>>
>>>> czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie
>>>> stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów"?
>>>
>>> Będzie chciał, to wyliczy. Czego bijesz pianę bez sensu?
>>
>> bo chciałbym się dowiedzieć jakie są założenia tego softu od kogoś kto
>> pisze, że wie jakie są. Przeszkadza Ci to w czymś?
>
> Nie pisał, że wie jakie są. Pisał jakie mogą być (w odpowiedzi na te
> twoje dywagacje z niczego, że samochód się wyjebie na uniku na krawężniku).
może zanim odpowiesz przeczytasz na co odpowiadasz?
gdzie pisałem coś o krawężniku?
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
289. Data: 2016-04-10 18:43:41
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-04-10 o 18:35, masti pisze:
> Liwiusz wrote:
>
>> W dniu 2016-04-10 o 18:20, masti pisze:
>>> Liwiusz wrote:
>>>
>>>> W dniu 2016-04-10 o 18:10, masti pisze:
>>>>> AlexY wrote:
>>>>>
>>>>>> masti pisze:
>>>>>>> AlexY wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> masti pisze:
>>>>>>>>> AlexY wrote:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> ACMM-033 pisze:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>>>>>>>>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
>>>>>>>>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
>>>>>>>>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
>>>>>>>>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność
pieszych.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 1. Krawężnik
>>>>>>>>>>> 2. Szybkość
>>>>>>>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
>>>>>>>>>>> to takie nico.
>>>>>>>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
>>>>>>>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
>>>>>>>>>> wjazd na krawężnik.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
>>>>>>>>
>>>>>>>> A to są moje założenia?
>>>>>>>
>>>>>>> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
>>>>>>
>>>>>> Chyba czytać nie umiesz.
>>>>>
>>>>> czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie
>>>>> stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów"?
>>>>
>>>> Będzie chciał, to wyliczy. Czego bijesz pianę bez sensu?
>>>
>>> bo chciałbym się dowiedzieć jakie są założenia tego softu od kogoś kto
>>> pisze, że wie jakie są. Przeszkadza Ci to w czymś?
>>
>> Nie pisał, że wie jakie są. Pisał jakie mogą być (w odpowiedzi na te
>> twoje dywagacje z niczego, że samochód się wyjebie na uniku na krawężniku).
>
> może zanim odpowiesz przeczytasz na co odpowiadasz?
> gdzie pisałem coś o krawężniku?
ACM pisał, nie ma to już znaczenia skoro wciąłeś w dyskusję nie wiadomo
dlaczego dopytując się o jakieś założenia, których nikt tutaj nie
przedstawiał jako istniejące.
--
Liwiusz
-
290. Data: 2016-04-10 18:48:32
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
news:nect8v$4dl$2@node1.news.atman.pl...
> W dniu 10.04.2016 o 01:02, Pszemol pisze:
>> "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
>> news:nebr58$3t9$1@node1.news.atman.pl...
>>>> Nie na autostradzie gdzie masz miejsce bo masz osobne pasy
>>>> do tego samego kierunku jazdy.
>>>
>>> No to sobie teraz wyobraź jak długo potrwa wyprzedzanie takiego
>>> konwoju jednym rzutem, np. przez inną ciężarówkę jadącą szybciej o 2
>>> km/h.
>>> Czyli rzecz nagminną na polskich autostradach.
>>>
>>> Potrafisz sobie coś takiego wyobrazić, czy to też za duże wymagania?
>>
>> Kręcisz
>
> Tak traktujesz wszystko, na co ciężko Ci wpaść samemu?
> To że piszę coś, co przekraczało możliwości koncepcyjne azbesta, nie
> znaczy że kręcę.
>
>
>
> i kręcisz i wykręcić nie możesz tego argumentu...
>> Najpierw wymyśliłeś jakiegoś kaszlaka wyprzedzającego
>> TIRa na autostradzie,
>
> I do tego ciasny łeb nie potrafi nawet zapamiętać z kim i o czym
> rozmawia......
> Ale Cię rozumiem, dla mózgu przeżartego azbestem, zapamiętanie więcej niż
> jednego (uwaga kolejne trudne słowo) interlokutora, to zadanie ponad jego
> siły....
Widzę że mocno przeżyłeś ten swój azbest, teraz innym go wmawiasz.