  • 211. Data: 2016-04-09 08:58:11
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.04.2016 o 14:12, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Ponieważ jesteś "niedzielnym" rowerzystą to nie rozumiesz,

    I jeszcze poniedziałkowym, wtorkowym, środowym, czwartkowym piątkowym i
    sobotnim.
    W te dni transportowałem dupsko na rowerze w tym tygodniu.

    Więc rozumiem - prawo jest tylko dla kierowców, a od pedalarzy nikt
    niczego nie wymaga i ich nie kontroluje.
    A niektórym co głupszym wydaje się, że tak jest ok i że powinno się
    dodatkowo ich obowiązki zmniejszać.

  • 212. Data: 2016-04-09 09:02:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.04.2016 o 14:10, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    >
    > Tylko dlatego że poglądy masz takie, że droga jest własnością tych co w
    > samochodach. Po prostu boisz się takich Cavalino siedzących za kółkiem :-)

    Nie, gdy nic nie jedzie, to zupełnie nie chodzi o to czy się kogoś boję.
    Po prostu daję dobry przykład i nie łamię sensownych przepisów tam gdzie
    to nie jest konieczne.

    > Niestety dla kierowców samochodów takich jak Ty, droga jest do WSPÓLNEGO
    > użytkowania dla WSZYSTKICH.

    Czy w imię tego mogę sobie samochodem pojechać chodnikiem i przez
    przejście dla pieszych?
    Przecież byłoby mi często równie wygodnie jak pedalarzowi, który to
    robi.....
    A którego bronisz, jak potłuczony.

    > Ciekawe jak Ty przejście dla pieszych samochodem omijasz aby po nim nie
    > jeździć?

    Staram się.
    Rowerem jadę po ścieżce rowerowej, nie po przejściu, samochodem jadę jak
    tylko się da po drodze szybkiego ruchu, tak aby tego typu przypadków jak
    przejścia było jak najmnniej.
    I nie jeżdżę po nich wzdłuż jakbym był pieszym.

  • 213. Data: 2016-04-09 09:45:18
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 9 Apr 2016 08:53:59 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > W tym o którym piszę i do którego się odnosiłeś (ogół narodu), na
    PIS
    > głosowało 18%, co nie jest żadną większością.

    Z całym szacunkiem, wyraźnie poprzednio napisałem, że niegłosujący
    "ogół narodu" (lub "zbiór" który określiłeś) się nie liczy (co
    uparcie ignorujesz). Po co uwzględniać jakąś grupę stanowiącą jedynie
    matematyczną większość, skoro ona nie ma znaczeniu w demokratycznym
    wyborze, który miał miejsce? Zaklinanie, że istnieje jakaś tam
    nieznacząca dla demokracji wirtualna większość, która w myślach
    (chyba) "wybiera inaczej" jest zupełnie nieistotne a powoływanie się
    na nią to chyba jakieś nieporozumienie. Jest rzeczą oczywistą, że
    mówiąc "większość wybiera/wybrała pis" miałem na myśli tylko owych
    żywych udziałowców demokracji a nie jakieś zombie, którzy mają
    czelność teraz uważać, że "to tylko mniejszość dokonała wyboru"....
    To właśnie Większošć narodu przez duże W (ta co się liczy) dokonała
    wyboru. I temu wyborowi (bez względu jako on był) należy się szacunek
    od tych zombie, którzy teraz choć z przyzwoitości i szacunku do
    demokratycznych wyborów powinna jedynie milczeć (do następnych
    wyborów) a nie dawać prawdę powiedzeniu "mądry Polak po szkodzie".

    > Przestań więc zawracać gitarę, popełniłeś błąd i się z niego nie
    wykręcaj.

    Bynajmniej, jak widzisz to co miałem na myśli było bardziej głębsze
    niż to co teraz spłycasz.

    --
    Marek

  • 214. Data: 2016-04-09 11:11:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

> [...]

    demokratycznych wyborów powinna jedynie milczeć (do następnych
    wyborów) a nie dawać prawdę powiedzeniu "mądry Polak po szkodzie".
    ---
    Pierdoły. Wybory są dla głupich. Tylko głupi powierzają swoje sprawy innym.
    Mądrzy tego nie potrzebują.

  • 215. Data: 2016-04-09 11:47:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 09:45, Marek pisze:
    > PIS
    >
    > Z całym szacunkiem, wyraźnie poprzednio napisałem, że niegłosujący
    > "ogół narodu" (lub "zbiór" który określiłeś) się nie liczy

    Naprawdę nie rozumiesz co piszesz?
    Ogół narodu nie liczy się przy dyskusji o zainteresowaniach ogółu narodu?

    Czytałeś kiedyś podobną bzdurę?

  • 216. Data: 2016-04-09 11:58:52
    Temat: Re: Wybory są dla głupich.
    Od: "Piotrek" <n...@a...we>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Wybory są dla głupich. Tylko głupi powierzają swoje sprawy innym.
    > Mądrzy tego nie potrzebują.

    i powierzyli ....... Kaczyńskiemu.

  • 217. Data: 2016-04-09 12:11:09
    Od: "Piotrek" <f...@d...fa>

    Użytkownik "Piotrek" <n...@a...we> napisał w wiadomości
    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Wybory są dla głupich. Tylko głupi powierzają swoje sprawy innym.
    > Mądrzy tego nie potrzebują.

    i powierzyli ....... Kaczyńskiemu.

    sprawami mądrych teraz zajmuje się Kaczyński.

  • 218. Data: 2016-04-09 12:52:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 4:01, Pszemol pisze:

    > Nie rozumiem związku. Gdyby nie było w pierwszej kierowcy
    > to spodziewałbyś się <15% czy >15% oszczędności?
    Z tego co zrozumiałem, to ten konwój, który przejechał przez Europę w
    tej technologii oszczędza 15% na paliwie.
    A oszczędność wynika przecież z powodu optymalnej jazdy zrealizowanej
    przez system. Gdyby w pierwszej ciężarówce był kierowca to reszta
    autonomicznych powielała by nieekonomiczną jazdę człowieka.

    Robert

  • 219. Data: 2016-04-09 13:03:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > przez system. Gdyby w pierwszej ciężarówce był kierowca to reszta
    > autonomicznych powielała by nieekonomiczną jazdę człowieka.

    Z tego co czytałem oszczędność na paliwie bierze się z tego,
    że 2 i następne podążają za pierwszą w dużo mniejszych
    odległościach, czyli jadą w zmiksowanym przez pierwszą
    cieżarówkę powietrzu, same doznając mniejszych oporów.
    Coś tak jak rowerzyści nr2 i następni w łańcuszku, jadąc
    koło-w-koło mniej się męczą niż ten pierwszy rowerzysta
    który musi strugę powietrza sobą rozdzierać na kilka strumieni...
    I jadąc na długich dystansach zmieniają się wystawiając na
    pierwszego ciągle kogoś innego.
    A więc same zgłoszone oszczędności na paliwie moim zdaniem
    nie zbyt jasno przekonują czy w tej pierwszej kierowcą był
    żywy człowiek czy jakiś automat.

  • 220. Data: 2016-04-09 13:06:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To następnym razem nie zaczynaj wątku opierającego się TYLKO i video.
    > Uznaj że Ci się nie chce i nie pisz.

    Bardzo udany wątek - nie wiem na co tu narzekać...
    Ci co chcieli pogadać video obejrzeli, poglądy wymienili....
    Ja jestem zadowolony. A reszta? No cóż... nie dla psa kiełbasa :-)