    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Sat, 09 Apr 2016 09:45:18 +0200

    On Sat, 9 Apr 2016 08:53:59 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > W tym o którym piszę i do którego się odnosiłeś (ogół narodu), na
    PIS
    > głosowało 18%, co nie jest żadną większością.

    Z całym szacunkiem, wyraźnie poprzednio napisałem, że niegłosujący
    "ogół narodu" (lub "zbiór" który określiłeś) się nie liczy (co
    uparcie ignorujesz). Po co uwzględniać jakąś grupę stanowiącą jedynie
    matematyczną większość, skoro ona nie ma znaczeniu w demokratycznym
    wyborze, który miał miejsce? Zaklinanie, że istnieje jakaś tam
    nieznacząca dla demokracji wirtualna większość, która w myślach
    (chyba) "wybiera inaczej" jest zupełnie nieistotne a powoływanie się
    na nią to chyba jakieś nieporozumienie. Jest rzeczą oczywistą, że
    mówiąc "większość wybiera/wybrała pis" miałem na myśli tylko owych
    żywych udziałowców demokracji a nie jakieś zombie, którzy mają
    czelność teraz uważać, że "to tylko mniejszość dokonała wyboru"....
    To właśnie Większošć narodu przez duże W (ta co się liczy) dokonała
    wyboru. I temu wyborowi (bez względu jako on był) należy się szacunek
    od tych zombie, którzy teraz choć z przyzwoitości i szacunku do
    demokratycznych wyborów powinna jedynie milczeć (do następnych
    wyborów) a nie dawać prawdę powiedzeniu "mądry Polak po szkodzie".

    > Przestań więc zawracać gitarę, popełniłeś błąd i się z niego nie
    wykręcaj.

    Bynajmniej, jak widzisz to co miałem na myśli było bardziej głębsze
    niż to co teraz spłycasz.

    --
    Marek