  • 171. Data: 2016-04-07 19:27:58
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-07 o 19:15, Cavallino pisze:

    > Nie napisałem że niektórzy.
    > Napisałem, że poza mną w tym roku nie widziałem ani jednego jadącego
    > zgodnie z przepisami.

    LOL, ale bzdura.

    --
    Liwiusz

  • 172. Data: 2016-04-07 20:31:15
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > Pasażerowie Germanwings też tak myśleli. Pilot nazywał się Andreas Lubitz.

    Nie on pierwszy.

    > Najpierw trzeba w ogóle zacząć myśleć, a to niszowe hobby.

    Nie sposób się nie zgodzić.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 173. Data: 2016-04-07 21:22:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    Jak można traktować poważnie enuncjacje faceta który nie umie sobie
    zredagować poprawnego delimitera i sygnaturki.
    Ty, facet, naklej sobie na bryke reklamę Avasta, będzie ciekawiej :)
    ---
    Z d...y piszesz

  • 174. Data: 2016-04-07 21:42:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    Tak czy inaczej - coraz bardziej skomplikowane sie te samoloty robia,
    coraz wiecej skomplikowanych zaleznosci powstaje, i nie ma sie co
    dziwic, ze piloci glupieja.
    Z drugiej - oni nie maja glupiec, oni maja pilotowac zgodnie z
    instrukcja, punkt po punkcie :-)
    ---
    Tak, czytać te instrukcje latania w powietrzu :-)

  • 175. Data: 2016-04-07 21:48:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Lubisz codziennie sobie przeczytać ze 20 reklam Avasta?

    Nie nie możesz w czytniki wyłączyć wyświetlanie sygnaturek?
    ---
    To nie była sygnaturka

  • 176. Data: 2016-04-07 22:18:44
    Temat: Re: nie pamietają dlaczego samolot lata.
    Od: "Gregor" <r...@h...me>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > instrukcja, punkt po punkcie :-)
    > ---
    > Tak, czytać te instrukcje latania w powietrzu :-)

    Dokładnie, obkładają się instrukcjami,
    w pośpiechu przeskakują checklisty
    i z tego wszystkiego nie pamietają dlaczego samolot lata.

    w 2009 r trzech pilotów Air France zwaliło (przeciągniecie)
    samolot do Atlantyku tylko dlatego, bo zgłupieli z powodu
    zalodzenia sie rurek Pitota (brak wskazań prędkości,
    autopilot automatycznie wyłączył się).
    Biuletyn firmy ostrzegał o takim niebezpieczeństwie.

  • 177. Data: 2016-04-07 23:12:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 7 Apr 2016 17:08:05 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Ale Ty ją przeniosłeś na ogół, w którym nie ma wyborów, tylko życie.
    > Naprawdę nie rozumiesz różnicy?

    Na ogół kto teraz w sondatzach prowadzi?
    Nie wiem czemu na siłę zaklinasz rzeczywistość. Przyzwyczaj się jak
    najszybciej do rządów pisu, bo później będzie Choi coraz trudniej a
    wszystko wskazuje na to, że na jednej kadencji się nie skończy.:).

    --
    Marek

  • 178. Data: 2016-04-08 03:15:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message

    > I ten paraliż jest dowodem na przewagę białkowego kierowcy?

    Nie, właśnie dowodem na przewagę tego krzemowego!

  • 179. Data: 2016-04-08 03:17:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > rajdowych i w sytuacji zagrożenia nie będę działać albo wcale
    > (paraliż), albo instynktownie, czyli zazwyczaj błędnie. Poza tym
    > nawet najlepiej wytrenowane białko jest stosunkowo powolne w reakcjach, a
    > przy taktowaniu powyżej kilku megaherców świat zaczyna zachowywać
    > się naprawdę powoli. Posłuchaj wypowiedzi uczestników wypadków:
    > "nic nie mogłem zrobić, to były ułamki sekund!" Dla elektroniki to
    > w pierwszym przybliżeniu nieskończenie dużo i jeśli nawet nie uniknie
    > wypadku ze względu na bezwładność samochodu, to przynajmniej może
    > spróbować tak uderzyć, by zminimalizować straty.

    A te ułamki sekund warto spożytkować na rozpoczęcie hamowania.

    > Pasażerowie Germanwings też tak myśleli. Pilot nazywał się Andreas Lubitz.

    Ha! :-) Dobre.

  • 180. Data: 2016-04-08 04:01:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    emselves-across-europe/
    > Jakiś czas temu czytałem o tym systemie, ale tam pierwsze auto
    > prowadzi człowiek. W reszta autonomicznych siedzi na ogonie.
    > Tu jest inaczej?

    https://www.eutruckplatooning.com/Support/FAQs/defau
    lt.aspx

    Q: Are there currently self-driving trucks driving in convoy on the public
    roads?

    A: Monique Moonen, November 24, 2015

    No, there are as yet no self-driving trucks driving in convoy on the
    European roads. This only happens during tests which are planned in advance.

    Q: When can we expect to see self-driving trucks on the roads on a daily
    basis?

    A: Monique Moonen November 24, 2015

    That depends on the tests and on the business sector. Practical tests can
    start, provided the risks are acceptable. Widespread introduction of
    self-driving trucks will probably take several years.

    Niestety nie napisali czy pierwsza też była automatyczna czy nie.
    Być może nie była, ale kto ich tam wie? Dostali pozwolenie na
    testy i jazdę po Europie... nie wiemy na co im się rządy zgodziły.

    > Chyba tak. Bo skąd by się wzięło 15% oszczędności na paliwie.

    Nie rozumiem związku. Gdyby nie było w pierwszej kierowcy
    to spodziewałbyś się <15% czy >15% oszczędności?