  • 361. Data: 2016-04-10 14:21:31
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    > będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
    > wjazd na krawężnik.

    a skąd wiesz jakie są założenia?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 362. Data: 2016-04-10 14:44:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2016 11:57:54 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Mój umożliwia opisanie tego w pliku konfiguracyjnym.

    40Tude Dialog wymaga dwóch klików i wędrówki po trzypiętrowym menu
    kontekstowym :) Trochę dużo. Zanim wyłączę już zdążę przeczytać i się
    wq... :) Brak skrótu klawiszowego. Czy da się jakoś w pliku
    konfiguracyjnym, nie wiem.
    A ten slrn to już ma jakieś GUI czy to dalej konsolowy program jak za
    RedHata 5?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 363. Data: 2016-04-10 14:44:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    >>> http://demotywatory.pl/4634558/Jesli-Twoja-pensja-wy
    starcza-tylko-na-mieszkanie-dojazd-do

    > 1. teoretyzujesz

    Tak. I nawet nie zamierzam postulować, by moje teorie jednym dekretem
    zostały z dnia nadzień wprowadzone w życie. Choćby nie wiem jak one
    spójne były i słuszne, i nie wiem jak zbawienne w skutkach się wydawały.

    > 2. nikt nic nie dostaje od społeczeństwa (z wyjątkiem pasożytów
    > czerpiących socjal i więźniów), chyba masz problem ze zrozumieniem
    > zasad działania obecnego rynku,

    Obecnie działa to tak, że mnóstwo społecznych zasobów idzie na "tworzenie
    miejsc pracy". Co i rusz można przeczytać, ile to pieniędzy rząd któregoś
    z krajów przeznaczył na zmniejszenie bezrobocia, ile stanowisk powstało
    dzięki wsparciu jakiegos funduszu budżetowego. To, że ma to przynieść
    więcej chleba, kiełbasy, tkaniny bawełnianej na koszule, nikogo teraz
    nie interesuje. A przecież przez całą historię ludzkości, do niedawna,
    było odwrotnie -- ludzkość chciała mieć, ale nie narobić się przy tym.

    Pomarzyć, rzecz miła. A tamte marzenia zdawały się czymś nierealnym,
    więc tym bardziej z lubością się im oddawano. Dzisiaj każdy, kto ma
    pojęcie o współczesnym świecie, dobrze wie, że siedem miliardów ludzi
    nie może przez osiem godzin dziennie pracować jak pszczółki, bo by nam
    tę Ziemię zepsuli do reszty.

    > może zatrzymałeś się na etapie feudalizmu?

    Jednak nie. Zauważam tylko, że myślenie pochodzące z tamtych czasów
    już dzisiaj nie wystarcza.

    > 3. godzimy się bo nie mamy wpływu a nie ma dość silnej grupy by
    > coś z tym zrobić.

    Całe szczęście, że nie macie -- bo przy takim podejściu tu by kamień
    na kamieniu nie został.

    Jarek

    --
    Za brudny syrop -- pachnący miód | [...] Zostaw nasze ludzkie
    stosunki produkcji są proste | zalety i wady

  • 364. Data: 2016-04-10 14:57:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > kontekstowym :) Trochę dużo. Zanim wyłączę już zdążę przeczytać
    > i się wq... :) Brak skrótu klawiszowego. Czy da się jakoś w pliku

    U mnie robi się to klawiszem "\" -- ale też musiałem zajrzeć do helpa,
    bo nigdy w życiu nie przyszło mi do głowy, by wyłączać wyświetlanie
    sygnaturek.

    > A ten slrn to już ma jakieś GUI czy to dalej konsolowy program jak
    > za RedHata 5?

    Jasne, że konsolowy, innego bym nie używał. Program ma mniej więcej
    tyle lat, co Red Hat w ogóle (w wersji 1, beta, alfa -- nawet nie
    wiem jakie były) i od tego czasu UI nie uległo w nim żadnej zmianie.
    Przynajmniej ja nie zauważyłem. Gdyby było zapotrzebowanie na wygodny
    czytnik usenetowy z GUI, to myślę, że by powstał. Nie jest przypadkiem,
    że jedyny idealny program tego typu pracuje w konsoli (unix, windows
    -- to wszystko jedno).

    --
    Jarek

  • 365. Data: 2016-04-10 17:34:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    masti pisze:

    >>> 2. Szybkość

    > a skąd wiesz jakie są założenia?

    A to są moje założenia?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 366. Data: 2016-04-10 17:34:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > A to są moje założenia?

    skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 367. Data: 2016-04-10 17:44:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    ACMM-033 wrote:

    > Spodziewałbym się pójścia przez samochód po linii najmniejszego oporu... A
    > nie?

    a ja nie wiem. Bo to zależy jakie przyjęto założenia.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 368. Data: 2016-04-10 17:46:10
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?

    Spodziewałbym się pójścia przez samochód po linii najmniejszego oporu... A
    nie?

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego

  • 369. Data: 2016-04-10 18:02:49
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    masti pisze:

    > skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?

    Chyba czytać nie umiesz.

  • 370. Data: 2016-04-10 18:10:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > Chyba czytać nie umiesz.

    czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie