  • Data: 2016-04-12 12:46:29
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > No więc mamy dwie rozbieżności: nomenklaturową i interpretacyjną.
    > Ja jednak postrzegam proces elektryfikacji jako długotrwały, więc
    > i z tego powodu zasługuje na przedrostek "ewo-".

    Ewolucja to nie kwestia czasu, tylko sposobu działania.
    Spytaj geologów o wypiętrzanie się jakich gór -- odpowiedzą
    "raptownie", czyli po naszemu 15 tysięcy lat. Dłużej niż
    nasza cywilizacja techniczna epokę brązu wliczając.

    Rewolucję też można rozłożyć na lata, jak choćby w projekcie
    Manhattan. Dojście do celu zajęło pół dekady, ale pewnego dnia
    w Nowym Meksyku rozbłysło sztuczne słońce... Przykład
    z elektryfikacją jest w tej samej kategorii, choć wygląda
    mniej dramatycznie.

    > Wolę, gdy słów używa się we właściwym im znaczeniu.

    Stosownie więc będzie rozpocząć dobrą zmianę od siebie. :-)

    Pozdrawiam, Piotr