  • Data: 2016-04-09 19:50:16
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnghvnd.eah.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Samolotem, pociągiem, czymś wygodnym. Niestety jeżdżenie na takie
    > dystanse samochodami wciąż jest powszechne.

    W biednej części Europy może tak... w USA gdzie mieszkam już dawno nie.
    Samoloty bardzo tanie, wypożyczalnie aut na miejscu też tanie...
    Nie opłaca się cennego wolnego czasu marnować na jazdę
    pokonując 100 km na godzinę jak można 5-7 razy szybciej samolotem.
    No chyba że nie sam cel się liczy ale i podróż z przystankami - jeździliśmy
    tak z rodziną z Chicago w różne miejsca USA tysiące mil ale nie była
    to jazda z punktu A do B tylko było to zwiedzanie terenów na drodze.

    > Chciałbym, żeby "30km w korkach miejskich" przestano uważać za typowe
    > zastosowanie samochodu.

    No ale na razie nie ma innego wyjścia.
    Nie każdy ma pod domem przystanek autobusowy albo stacje metra.

    > Nieprzekonywująco, bo nawet nie próbuję nikogo przekonywać.
    > Ja po prostu nie mam takich marzeń, by spać na furmance.

    Czym to się różni od podróży w wagodnie kolejowym z kuszetkami?
    Ludzie tak podróżują nad morze, że wieczór wsiadają do pociągu gdzieś
    w Przemyślu a rano budzą się w Gdańsku i rozpoczynają urlop/wczasy.
    Co w tym widzisz złego? Przecież nie o to chodzi abyś swoje domowe
    łóżko wymienił na samochód z kuszetką i spał codziennie w aucie :-))

    > Przejście odległości jednego przystanku metra nie wydaje mi się czynem
    > heroiczny. A co dopiero połowy.

    Ale czy akceptujesz (oczywistą dla mnie) tezę, że metra się wszędzie
    nie wybuduje czy z tym poglądem wciąż się zmagasz? :-)
    No chyba że zaproponujesz metro dla Piły, Malborka i Jasła? :-))))