  • Data: 2016-04-09 13:35:24
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:57061ef0$0$22821$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup
    l...

    > IMO nie - to zauwaz jest mocno przywiazane do samochodow.
    > Jakby im o cos innego chodzilo, to by poszli w inna strone.
    >
    > Moze i robia badania podstawowe bardziej ogolne, a chwilowo wykreowali z
    > tego samochod, ale patrzac na wielkosc projektu - zamierzaja na tym
    > zarobic.
    >
    > A rynek duzy - od miliarda samochodow, przez automatycznych kurierow
    > (pomysl Amazona z dronami), automatyczne taksowki, a moze rewolucja w
    > miejskiej komunikacji.

    Google nie jest altruistą, to jest oczywiste.
    Jest wojna o to aby mieć "swój system" przy użytkowniku, jeździć
    za nim tam gdzie i on jeździ i serwować mu reklamy, oferty itp...
    Producenci oferować już będą w autach iOS Appla lub Android Googla
    w samochodach. Być może Google wyczuło nosem że warto zrobić
    krok w kierunku automatów i potem dodać taki soft do Androida :-)
    Może to w tym kierunku jest ruch, bo taki Mercedes, dziś opóźniony
    jak słychać z narzekań zanotowanych na zebraniu akcjonariuszy
    Daimlera ze środy. nie będzie robił swojego systemu: kupi licencję
    na gotowca od Googla, prawda?