-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eterna
l-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: AlexY <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Date: Thu, 7 Apr 2016 11:05:42 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 42
Message-ID: <ne5b7r$oj6$1@dont-email.me>
References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ndvta5$pds$1@news.agh.edu.pl>
<ne01ss$kh0$1@dont-email.me> <ne161k$35q$10@node1.news.atman.pl>
<ne1fig$6da$1@node2.news.atman.pl> <ne1g7f$708$1@node2.news.atman.pl>
<ne1ina$9g7$1@node2.news.atman.pl> <ne27lj$sbs$1@node2.news.atman.pl>
<ne2i7q$6un$1@node2.news.atman.pl> <ne35ao$ire$1@dont-email.me>
<ne3933$vq5$1@node2.news.atman.pl> <ne3dsh$lf9$1@dont-email.me>
<12j2g0s508mnd.krv624vr8tw5$.dlg@40tude.net> <ne44bo$fqg$1@dont-email.me>
<1...@4...net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 7 Apr 2016 10:02:35 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="8c4b9e6b9576e74112d09916f50a3ce5";
logging-data="25190";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+UP/7Ru6CGZ84XUGxmdbr/"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
SeaMonkey/2.40
In-Reply-To: <1...@4...net>
Cancel-Lock: sha1:+nWGjWIztlqN1Rmw5gc/lDcND8Y=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:697956 pl.misc.samochody:2579822
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> Dnia Thu, 7 Apr 2016 00:02:14 +0100, AlexY napisał(a):
>> J.F. pisze:
>> [..]
>>> -zobacz to
>>> http://www.iasa.com.au/folders/Safety_Issues/others/
Bilbao.html
>>
>> Faktycznie z tego wynika, że "komputer wie lepiej", ale są postulaty aby
>> dać pilotom więcej swobody. Trochę to śmieszne, pilot zawsze powinien
>> mieć pierwszeństwo nad komputerem.
>
> To jest zabezpeczenie przed bledem pilota - powinno miec
> pierwsszenstwo.
Absolutnie nie.
To pilot powinien być czynnikiem decydującym, w przypadku odwrócenia
ciągu widzę to tak, że przy trzeciej próbie jego uaktywnienia, za każdym
razem sygnalizowanej sygnałem ostrzegawczym system się poddaje i go
włącza. Jak pilot będzie chciał rozwalić maszynę to i tak to zrobi.
> A tu ciekawy przypadek
> http://www.rvs.uni-bielefeld.de/publications/Inciden
ts/DOCS/ComAndRep/Nagoya/nagoya.html
>
> Po serii bledow pilotow autopilot dokonal jeszcze jednego.
Niby tak, najwyraźniej nie przewidziano że w tej sytuacji zwiększenie
ciągu podniesie dziób jeszcze bardziej co doprowadzi do przeciągnięcia.
Ciekawe czy zostało to już skorygowane żeby drugi raz się nie powtórzyło.
> No i "The idea is that the airplane automatic control can probably do
> this more accurately than many human pilots can."
Tak, mowa o wznoszeniu bliskim przeciągnięcia, w tym się zgodzę że
automat zrobi to lepiej.
[..]
--
AlexY
http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.16 12:08 Piotr Wyderski
- 07.04.16 12:12 Polonek
- 07.04.16 12:13 Liwiusz
- 07.04.16 12:15 Liwiusz
- 07.04.16 12:15 ks
- 07.04.16 12:16 Liwiusz
- 07.04.16 12:21 Piotr Wyderski
- 07.04.16 12:23 J.F.
- 07.04.16 12:26 AlexY
- 07.04.16 12:38 Piotr Wyderski
- 07.04.16 12:56 J.F.
- 07.04.16 13:20 ks
- 07.04.16 13:30 Liwiusz
- 07.04.16 13:34 ks
- 07.04.16 13:36 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=