eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAutonomiczne samochody i kolizja Google-carRe: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eterna
    l-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Thu, 7 Apr 2016 11:05:42 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 42
    Message-ID: <ne5b7r$oj6$1@dont-email.me>
    References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ndvta5$pds$1@news.agh.edu.pl>
    <ne01ss$kh0$1@dont-email.me> <ne161k$35q$10@node1.news.atman.pl>
    <ne1fig$6da$1@node2.news.atman.pl> <ne1g7f$708$1@node2.news.atman.pl>
    <ne1ina$9g7$1@node2.news.atman.pl> <ne27lj$sbs$1@node2.news.atman.pl>
    <ne2i7q$6un$1@node2.news.atman.pl> <ne35ao$ire$1@dont-email.me>
    <ne3933$vq5$1@node2.news.atman.pl> <ne3dsh$lf9$1@dont-email.me>
    <12j2g0s508mnd.krv624vr8tw5$.dlg@40tude.net> <ne44bo$fqg$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 7 Apr 2016 10:02:35 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="8c4b9e6b9576e74112d09916f50a3ce5";
    logging-data="25190";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+UP/7Ru6CGZ84XUGxmdbr/"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
    SeaMonkey/2.40
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Cancel-Lock: sha1:+nWGjWIztlqN1Rmw5gc/lDcND8Y=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:697956 pl.misc.samochody:2579822
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > Dnia Thu, 7 Apr 2016 00:02:14 +0100, AlexY napisał(a):
    >> J.F. pisze:
    >> [..]
    >>> -zobacz to
    >>> http://www.iasa.com.au/folders/Safety_Issues/others/
    Bilbao.html
    >>
    >> Faktycznie z tego wynika, że "komputer wie lepiej", ale są postulaty aby
    >> dać pilotom więcej swobody. Trochę to śmieszne, pilot zawsze powinien
    >> mieć pierwszeństwo nad komputerem.
    >
    > To jest zabezpeczenie przed bledem pilota - powinno miec
    > pierwsszenstwo.

    Absolutnie nie.
    To pilot powinien być czynnikiem decydującym, w przypadku odwrócenia
    ciągu widzę to tak, że przy trzeciej próbie jego uaktywnienia, za każdym
    razem sygnalizowanej sygnałem ostrzegawczym system się poddaje i go
    włącza. Jak pilot będzie chciał rozwalić maszynę to i tak to zrobi.

    > A tu ciekawy przypadek
    > http://www.rvs.uni-bielefeld.de/publications/Inciden
    ts/DOCS/ComAndRep/Nagoya/nagoya.html
    >
    > Po serii bledow pilotow autopilot dokonal jeszcze jednego.

    Niby tak, najwyraźniej nie przewidziano że w tej sytuacji zwiększenie
    ciągu podniesie dziób jeszcze bardziej co doprowadzi do przeciągnięcia.
    Ciekawe czy zostało to już skorygowane żeby drugi raz się nie powtórzyło.

    > No i "The idea is that the airplane automatic control can probably do
    > this more accurately than many human pilots can."

    Tak, mowa o wznoszeniu bliskim przeciągnięcia, w tym się zgodzę że
    automat zrobi to lepiej.

    [..]


    --
    AlexY
    http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: