  • Data: 2016-04-07 12:33:56
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale to wymaga zmian w drogach czy samochodach.
    > I nie mozna liczyc na pelna wspolprace - zawsze bedzie iles,
    > ktore nie wspoldzialaja. Musi to byc autonomiczne.

    Jasne, że wymaga zmian. Samochody jako takie też wymagały -- drogi
    bite zastąpiono gładkim asfaltem, współpraca była. Inaczej się tego
    nie da zrobić.

    > No wiesz - dalmierz w kamerze moze byc precyzyjniejszy, mozna dolozyc
    > dodatkowy, kamera widzi szeroko, dane z czujnikow docieraja i sa
    > uwzglednianie na biezaco.

    W precyzyjnym rozjeżdżaniu puszek po piwie leżących na drodze taki
    samochód wygra na pewno (ja nie potrafię wcelować kołem).

    > Google ma miliardy i nie wie na co wydac :-)

    Jasne, leciwa hrabina zapisała im w spadku, bo fajne goście są.
    Dość to typowe zjawisko, ludzie patrzą na kogoś i gadają "ten to
    ma tyle, że nie wie na co wydać". A on wie dobrze, a nade wszystko
    wie, jak te miliardy zarobić.

    > Ale maja potrzebe i zbyt zapewniony. A to juz polowa sukcesu :-)

    Chyba klęski -- zarobią kolejne miliardy i znów nie będą wiedzieli,
    co z nimi zrobić.

    --
    Jarek